تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820745476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود فضا مشکل عمده توسعه شرکتهای دانش بنیان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران عنوان کرد
کمبود فضا مشکل عمده توسعه "شرکتهای دانش بنیان"
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مهمترین مشکل توسعه شرکت‌ها را کمبود فضا عنوان کرد و گفت : امیدواریم با توجه به رویکرد کشور در بحث اقتصاد دانش بنیان بتوان این مشکل را رفع کرد.


امیرعلی سیف الدین  در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه فعالیت و معضلات پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بیان داشت : بیش از 200 هسته و شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران فعالیت دارند که در نظر داریم تعداد آنها را تا پایان امسال به 400 شرکت افزایش دهیم.


 وی در ادامه با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در 11 حوزه تخصصی، جذب شرکت دارد، افزود: سعی نمودیم بیشتر جذب را در حوزه کشاورزی داشته باشیم چون غذا و امنیت غذایی یک موضوع مهم و استراتژیک برای کشور است .


 وی یکی از اولویت های اصلی  پارک را جذب شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی عنوان کرد و ادامه داد : حدود 30 شرکت در حوزه کشاورزی و بایوتکنولوژی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مستقر کردیم.


به گفته سیف‌الدین، محصولات پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 100 درصد تضمین شده است و مراحل طراحی تا ساخت آنها کاملا در داخل انجام می‌شود.


 وی یادآور شد: برنامه ریزی برای جذب شرکت در حوزه های مهندسی نیز در اولویت ما قرار دارد و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نفت هم کماکان جزو اولویت های ما خواهد بود چراکه بیشترین تقاضای کارفرمایان ما برای دریافت خدمات در حوزه های نفت و آی تی است.






انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن