تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي مشکلات توسعه اي سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۵۲ب.ظ)
بررسي مشکلات توسعه اي سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي با حضور گوران، قائم مقام معاونت توسعه ي مديريت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت مسائل و مشکلات مربوط به حوزه ي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني سازمان در آذربايجان غربي بررسي شد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ قائم مقام معاونت توسعه ي مديريت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه اي که به همين مناسبت در اروميه ترتيب يافته بود مديران حوزه ي ستادي سازمان هاي صنعت، معدن و تجارت استان ها را برنامه ريزان سطح استان ها دانست و گفت: قصد ما از ورود به استان ها برقراري ارتباط و تعامل سازنده بين وزارتخانه و همکاران در استان ها، بررسي عملکرد آنان در حوزه هاي مديريتي و طرح مسائل و مشکلاتي است که مي تواند توسط وزارتخانه قابل حل باشد.
گوران اظهار داشت: استان آذربايجان غربي ظرفيت هاي بالقوه اي را در بخش هاي مختلف صنعت، معدن و تجارت دارد و اين استان به دليل قرار گرفتن در مسير ترانزيتي بين المللي و همسايگي با سه کشور خارجي از اهميت قابل توجهي نيز در سطح کشور برخوردار است که وجود تمام اين پتانسيل ها در چارت جديد منظور شده و اميد است چارت اين سازمان در موقعيت مطلوبي قرار گيرد.
وي بر لزوم تسهيل فرآيندهاي اداري و امور مرتبط به مردم تاکيد کرد و گفت: بايد شرايطي فراهم شود که ديگر نيازي به مراجعه حضوري مردم از شهرستان ها به مرکز استان نباشد و حداقل 70 درصد از امورات اداري مردم در خود شهرستان ها انجام گيرد.
قائم مقام معاونت توسعه مديريت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه از عملکرد مطلوب گروه نوسازي و تحول اداري سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي تشکر کرد و ضمن تاکيد بر اينکه بايد نظام پيشنهادات در سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي با قدرت و قوت پياده سازي شود، افزود: به زودي سامانه ي نظام پيشنهادات در پورتال وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داده خواهد شد که اين امر در بحث بهره وري و ارزش افزوده براي وزارتخانه تاثير گذار خواهد بود.
بر پايه اين گزارش معاون توسعه مديريت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي نيز در اين نشست پس از ارائه ي گزارشي از وضعيت پرسنلي سازمان، کمبود فضاي اداري در مرکز استان، وضعيت معيشتي نيروهاي قراردادي، مشکلات مرتبط با نيروهاي تبديل يافته قرارداي به پيماني که در نقاط محروم استان خدمت مي کنند، کمبود خودروهاي مناسب به ويژه جهت بازديد از معادن استان و کمبود منابع مالي جهت تقويت زيرساخت هاي فناوري اطلاعات را از مشکلات موجود در حوزه ي معاونت منابع انساني سازمان عنوان و خواستار تخصيص اعتبارات لازم در اين زمينه شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن