تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802541375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري سنت حسنه غبار روبي و عطر افشاني مساجد در جنوب غرب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۵۲ب.ظ)
در آستانه فرا رسيدن ماه مبارک رمضان اجرا مي شود؛ برگزاري سنت حسنه غبار روبي و عطر افشاني مساجد در جنوب غرب تهران همزمان با دهه تکريم مساجد، مراسم غبارروبي مساجد منطقه جنوب غرب تهران با هماهنگي معاونت امور شهري و فضاي سبز و معاونت امور اجتماعي و فرهنگي برگزار مي شود.
به گزارش ، فرامرز عظيمي شهردار منطقه ضمن اعلام اين خبر با تأکيد بر نقش و جايگاه والاي مساجد، غبارروبي و تنظيف اين اماکن مقدس را يکي از آيين هاي اصيل ديني و اسلامي برشمرد و گفت: در آستانه فرا رسيدن ماه ضيافت الهي اين سنت حسنه در ۶۵ مسجد سطح منطقه با همکاري و هماهنگي ائمه جماعات مساجد و مشارکت شهروندان اجرا خواهد شد و با توجه به مسئوليت در عرصه خدمت‌رساني علاوه بر توزيع اقلام شوينده و پاک کننده اعم از: مايع دستشويي، مايع سفيد کننده، شيشه پاک کن، جرم گير، تي نخي وپلاتيکي پارچه تنظيف و... بين مساجد، آراستگي و نورپردازي مساجد، رنگ آميزي، شست و شوي نما، نصب آبنما در مساجد محوري، غبار روبي، شست و شوي فرش ها، نظافت، زيباسازي و بازسازي فضاهاي عمومي مساجد در اولويت برنامه ها قرار دارد.
عظيمي استفاده از ظرفيت و کارکرد مؤثر و سازنده مساجد در حوزه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و مذهبي را مهم برشمرد و افزود: فضاي آراسته، شاداب و با طراوت مساجد در طول سال به ويژه در ماه مبارک رمضان يک فرصت ويژه و پتانسيل ارزشمند در جذب نسل جوان و نوجوان به فضاهاي مذهبي است و در اين راستا با نياز سنجي هاي به عمل آمده بازکاشت فضاي سبز باغچه هاي حياط مساجد، طعمه گذاري، نظافت و پاكسازي معابر اصلي و فرعي، توزيع مخزن ويژه پسماند خشک و توزيع کيسه پسماند در مساجد منطقه از ديگر برنامه هاي اجرايي مي باشد.
شهردار منطقه بهره‌برداري از ظرفيت ديني و فرهنگي اثرگذار و هدايت‌گر مساجد براي نمازگزاران به عنوان رسالت مهم اين پايگاه انسان‌ساز را حائز اهميت دانست و گفت: رمضان ماه ميهماني پرنور و برکت خدا براي بندگان بهترين فرصت براي استفاده از کارکردهاي فرهنگي و معنوي مساجد است و بر همين اساس برگزاري کلاس هاي آموزشي در مساجد، اجراي مراسم نمادين غبارروبي در مسجد المهدي (عج) با حضور مديران ارشد، مسئولين امورمساجد و مرکز فعاليت هاي ديني شهرداري تهران، شوراياري و مديريت محله و شهروندان، برگزاري همايش هم انديشي ائمه جماعات منطقه با هدف تبيين برنامه هاي مشترک ماه رمضان، برگزاري نخستين همايش تجليل از فعالان قرآني و قدرداني از فعالان قرآن دربخش هاي مختلف اعم از قاريان، حافظان و مدرسين فعال قرآني، کانون ها و موسسات قرآني فعال و نيز مسئولين فعال خانه هاي قرآن و عترت سراهاي محله از برنامه هايي است که طي ماه رمضان برگزار مي شود.
به گفته شهردار منطقه ده تهران فضاسازي معنوي، نصب تبليغات محيطي با مضامين تبريک فرا رسيدن اين ماه عزيز و امر به معروف و نهي از منکر، نورپردازي و آذين بندي مساجد از ديگر اقدامات شهرداري منطقه به مناسبت فرارسيدن ماه ضيافت الهي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن