تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819446104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردان زنگنه برای لغوقراردادهای نفتی با چین هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سخنگوی کمیسیون انرژی اعلام کرد: قدردان زنگنه برای لغوقراردادهای نفتی با چین هستیم تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با قدردانی از اقدام وزیر نفت دولت یازهم در لغو قراردادهای نفتی منعقد شده با چین در زمان دولت دهم، گفت: دولت سابق روند قراردادهای نفتی را از مجلس مخفی می کرد.


امیری خامکانی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت افزود: در سال های اخیر شرکت های چینی و نفتی از ما به دلیل شرایط تحریم سو استفاده هایی کرده اند اما بخش قابل توجهی از این مسئله ناشی از شیوه مدیریتی مدیران دولت قبل بر وزارت نفت بوده است.
به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)؛ با انتقاد از نحوه و روش مدیریت بر وزارت نفت در دولت قبل گفت: غیرقابل انکار است که در سال های اخیر شرکت های چینی و نفتی از ما به دلیل شرایط تحریم سوء استفاده هایی کرده اند اما بخش قابل توجهی از این مسئله ناشی از شیوه مدیریتی مدیران دولت قبل بر وزارت نفت بوده است.
نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: در دولت دهم روند قراردادهای نفتی به اطلاع مجلس نمی رسید و امروز به نظر می رسد در این قراردادها کوتاهی های بسیار شده و فرصت ها و امتیازات زیادی از دست رفته است.
امیری خامکانی با انتقاد از شیوه مدیریت در دولت قبل بر میادین مشترک تصریح کرد: موضوع میادین مشترک از مباحثی است که ایران در مورد آن بسیار متضرر شد چرا که میزان برداشت ما کشوری که در میدان با ان ها مشترک بودیم، به یک میزان نبود به این معنی که در این خصوص ایران را دور می زدند تا نفع بیش تری ببرند.
وی همچنین لغو بسیاری از قراردادهای نفتی را هوشمندی وزارت نفت در دولت یازدهم توصیف و تصریح کرد: با لغو این قراردادهایی که جز متضرر شدن نتیجه ای در پی نداشت هم جلوی ضرر مالی بیش از پیش گرفته شد و هم این که چینی ها فهمیدند نمی توانند هر شرایطی را به ایران تحمیل کرد.
سخنگوی کمیسیون انرِژی مجلس تاکید کرد: در این خصوص باید قدردان آقای زنگنه بود./
اول**

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن