تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819827847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح کتاب خوانی «مسیر زندگی» ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در مسجدسلیمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کانون پرورش فکری برگزار می‌کند طرح کتاب خوانی «مسیر زندگی» ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در مسجدسلیمان خبرگزاری پانا: کانون پرورش فکری مسجدسلیمان با اجرای طرح کتاب خوانی «مسیر زندگی» کودکان و نوجوانان این شهرستان را به مطالعه کتاب تشویق می‌کند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ خرداد ساعت 11:11



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، زینب قاسمی قاسموند مسئول کانون مسجد سلیمان با اعلام این خبر گفت: مربیان این مرکز با آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت این مرکز با اجرای طرح کتاب‌خوانی «مسیر زندگی» میزبان کودکان و نوجوانان مسجد سلیمانی هستند. وی با بیان این که در این برنامه مربیان فرهنگی مرکز با طراحی یک مسابقه کودکان و نوجوانان را به مطالعه تشویق می‌کنند پیرامون این طرح توضیح داد: این طرح در قالب یک مسابقه که بر روی پانلی طراحی شده است اجرا می‌شود و در آن اعضا ابتدا به گروه های مختلف تقسیم می‌شوند.
قاسمی افزود: در ادامه هر گروه می‌بایست مکعب اعداد را انداخته تا عدد شش را به دست بیاورد و مجوز ورود به بازی را کسب کند.
این مسئول فرهنگی ادامه داد: گروه‌ها با هر دفعه انداختن مکعب اعداد بازی را جلو برده و در بین راه با سؤالات و راهنمایی پاسخ آن که در پوشه های دکمه دار کوچک قرار گرفته است روبرو می‌شوند.
قاسمی قاسموند با اشاره به این که در این پوشه نام کتابی که از آن سؤال طرح شده به بچه‌ها معرفی شده است و بچه‌ها باید در مدت زمان مشخص با مطالعه کتاب اقدام به پاسخ گویی سؤال مورد نظر کنند یادآور شد: این طرح در دوره اول برگزاری با تاکید بر مطالعه کتاب‌های مذهبی برگزار شده و سؤالات این مسابقه با موضوع کتاب‌های دینی کانون طراحی شده است.
مسئول تنها مرکز کانون در شهرستان مسجدسلیمان در پایان تاکید کرد: این فعالیت در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در مرکز برگزار می‌شود و تمامی شرکت کنندگان در این طرح از سوی کانون تشویق می‌شوند.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان بیش از 50 مرکز ثابت و سیار دارد که فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای بچه های 7 تا 16 سال برگزار می‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن