تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: باید ازساخت و ساز بی رویه ورزشی پرهیز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گودرزی: باید ازساخت و ساز بی رویه ورزشی پرهیز شود تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با تصریح بر اینکه باید درامر بودجه بندی و با درنظر گرفتن شاخص های اختصاصی بر رعایت عدالت در همه بخش ها اهتمام داشت، گفت: باید از ساخت و سازهای بی رویه ورزشی خودداری کنیم و تمام تلاش ما اتمام طرحهای نیمه تمام باشد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در جلسه برآورد اعتبار اداره های کل استانها، با مهم برشمردن مقوله برنامه ریزی در موضوع اعتبار هزینه ای و سرمایه ای اظهار داشت: باید بتوانیم همه با هم در تعامل با یکدیگر از ظرفیت های موجود و خیرین ورزشیار به نفع ورزش استفاده کنیم.
گودرزی ادامه داد: باید در بحث بودجه بندی با درنظر گرفتن شاخص های اختصاصی و رعایت عدالت در همه بخش ها به مباحث کاری اهتمام ورزیده و از ساخت و سازهای بی رویه خودداری کنیم و تمام تلاش ما هم اتمام طرحهای نیمه تمام است.
وی با اشاره به این که همه باید از فضاهای ورزشی برای نشاط جامعه بهره بگیریم، افزود: البته نباید ماموریت اصلی ما که همان بحث پرداختن به امور ورزش و جوانان است در سایه قرار بگیرد.
این مقام عالی ورزش کشور خاطرنشان کرد:استان ها باید بتوانند با بهره برداری بهینه از فضاهای ورزشی موجود به تقویت استخوان بندی ورزش کشور کمک کنند.
سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی هم گزارشی از نحوه بودجه بندی اداره های کل استان ها ارائه کرد و پیشنهاد برگزاری همایشی به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص بررسی مشکلات اماکن موجود در ورزش کشور و طرح های عمرانی و سایر موارد کاری حوزه معاونت توسعه منابع مطرح کرد که وزیر ورزش و جوانان هم موافقت کرد.
ورزشی**9250**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن