تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جان مک کین: گفتگو با ایران بر سر عراق اوج نادانی آمریکاست/ مذاکره با تهران باعث تقویت داعش می‌شود!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
جان مک کین: گفتگو با ایران بر سر عراق اوج نادانی آمریکاست/ مذاکره با تهران باعث تقویت داعش می‌شود!

جان مک کین: گفتگو با ایران بر سر عراق اوج نادانی آمریکاست/ مذاکره با تهران باعث تقویت داعش می‌شود!
یک روز پس از آن‌ که لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا، از لزوم همکاری میان ایران و آمریکا برای مقابله با گروه داعش سخن گفت، جان مک‌کین، از سناتورهای ارشد در همین حزب، با این نظر به‌شدت مخالفت کرد.
به گزارش نامه نیوز، لیندسی گراهام روز یک‌شنبه گفت که «برای جلوگیری از سقوط دولت بغداد احتیاج به کمک ایران است» و افزود که با این کار «می‌شود از این‌ که ایران با استفاده از آشوب خاورمیانه تبدیل به برنده‌ای بزرگ در منطقه شود جلوگیری کرد».

اما یک روز پس از این اظهارات، سناتور جان مک‌کین در بیانیه‌ای که در وب‌سایت آمریکایی «پولیتیکو» منتشر شد با رد این تاکتیک گفت که چنین رویکردی «اوج نادانی» آمریکا خواهد بود.

وی در این بیانیه افزود: «واقعیت این است که منافع و اهداف ایالات متحده و ایران در عراق هم‌سو نیست و مداخله بیشتر از سوی ایران تنها به وخامت شدیدتر اوضاع خواهند انجامید.»

جان مک‌کین ادامه داد: «ایالات متحده هم‌اینک باید به دنبال به حداقل رساندن دخالت ایران در عراق باشد، نه تشویق به افزایش آن.»

به گفته این سناتور بانفوذ، تعامل با ایران «می‌تواند منجر به تشدید تنش‌های فرقه‌ای شده و تقویت داعش را به دنبال داشته باشد».

به گزارش تیک، به گفته مک‌کین، تعامل با ایران همچنین «می‌تواند سنی‌های بیشتری را ترغیب به پیوستن به داعش کند، و وابستگی دولت عراق به ایران را افزایش دهد، میان ایالات متحده و هم‌پیمانانش در منطقه فاصله بیندازد، و چشم‌انداز آشتی ملی در عراق را بیشتر به عقب براند».




1393/3/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن