تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربانی به مدال برنز مسابقات بین المللی کازانوف دست یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در رشته پرش با نیزه/
ربانی به مدال برنز مسابقات بین المللی کازانوف دست یافت
قم - خبرگزاري مهر: پرافتخارترین دو و میدانی کار قم موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز رقابت های دو و میدانی بین المللی جام کازانوف قزاقستان شد.



به گزارش خبرنگار مهر، برای اعزام به مسابقات دو و میدانی قهرمانی بین المللی جام کازانوف قزاقستان، تنها یک دو و میدانی کار از استان قم در ترکیب تیم ملی دو و میدانی مردان و بانوان کشورمان قرار گرفت و رهاورد این ورزشکار ارزنده نیز یک نشان برنز ارزشمند بود. محمدمحسن ربانی تنها نماینده دو و میدانی قم در ترکیب تیم اعزامی به این رقابت‌ها بود که توانست با شایستگی موفقیت در مهرماه سال گذشته رقابت‌های دو و میدانی همبستگی کشورهای اسلامی را یک بار دیگر تکرار کرده و این بار با کسب مدال برنز و قرار گرفتن بر روی سکوی سوم پیکارهای دو و میدانی بین المللی جام کازانوف قزاقستان به کار خود پایان بدهد. وی برای کسب مدال از این رقابت‌ها هم به صورت انفرادی و هم زیر نظر کادر فنی تیم ملی کشورمان، تمرینات و اردوهای آمادگی مختلفی را پشت سر گذاشته بود تا در پیکارهای دو و میدانی بین المللی جام کازانوف قزاقستان یکی از مدال‌آوران تیم ملی در بین دو و میدانی‌کاران ملی‌پوش اعزام به این رقابت‌ها لقب بگیرد. ربانی در واقع یکی از نفرات اعزامی تیم کشورمان در رشته های مختلف این دوره از مسابقات دو و میدانی قهرمانی بین المللی جام کازانوف قزاقستان بود که روز گذشته، توانست در رشته پرش با نیزه یکی از مدال‌آوران تیم ملی دو و میدانی کشورمان باشد و سهم عمده‌ای در درخشش تیم ملی در این دوره ایفا کند. در این رقابت‌ها دو و میدانی کاران در دوهای 100 متر، 200 متر، 400 متر، 400 متر با مانع، 110 متر با مانع، 800 متر، 1500 متر، 5 هزار متر، 10 هزار متر، 3 هزار متر، پرش ارتفاع، پرش طول، پرش با نیزه، پرش سه گام، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرتاب چکش، ده‌گانه، پیاده‌روی، 4 در 100 متر و 4 در 400 متر با یکدیگر برای کسب مدال پیکار کردند. ربانی در این رقابت‌ها نتوانست بر سکوی نخست قرار بگیرد و تیم کشورمان را در پرش با نیزه صاحب نشان طلا کند اما با اختلاف اندک نسبت به دو رقیب بالاتر از خود، در نهایت در جایگاه سوم ایستاده و نشان برنز دو و میدانی بین المللی جام کازانوف قزاقستان را به دست آورد. ربانی در مسابقات رشته پرش با نیزه پیکارهای دو و میدانی دو و میدانی بین المللی جام کازانوف قزاقستان با مشکل شکستن نیزه خود نیز مواجه شد و در حالی که این شرایط برای وی مشکلات زیادی را نیز به وجود آورد اما در نهایت با مدال از این جام بازگشت.
 




۱۳۹۳/۳/۲۸ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن