تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده: بحث ما و رحمتي مسائل مالي است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افشارزاده: بحث ما و رحمتي مسائل مالي است
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: ما نمي‌توانيم به مهدي رحمتي بيشتر از حد توانمان پول بدهيم و به همين دليل فعلاً قراردادي امضاء نشده است.

بهرام افشارزاده مديرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با راديو ورزش در خصوص بازيکنان جديد تيم فوتبال استقلال گفت: ما با سجاد شهبازاده، ميلاد فخرالديني، اميد ابراهيمي، گروسيان، خرسندنيا، مگويان و محسن کريمي قرارداد امضا کرديم و با قاضي، عمران‌زاده، نوري و برهاني هم بر سر تمديد قرارداد به توافق رسيديم و قرارداد اين بازيکنان هم تمديد شد.

به نقل از فارس، وي درباره وضعيت مهدي رحمتي و اينکه گفته مي‌شود او از استقلال جدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: با مهدي رحمتي هم صحبت مي‌کنيم تا قرارداد اين بازيکن هم تمديد شود، اما بايد سقف قرارداد اعلام شده را رعايت کنيم و از آن عدول نکنيم. هرچند پولي هم نداريم بيشتر از سقف بدهيم. قرارداد مهدي رحمتي سال قبل رقم بالايي داشت و براي ما مقدور نيست که چنين پولي بدهيم، در حال حاضر هم نظري جويباري در حال مذاکره است تا ببينيم وضعيت او با استقلال چه مي‌شود. بحث ما با رحمتي بر سر مسائل مالي است. البته او کاپيتان تيم ماست و سعي مي‌کنيم او را به هر ترتيب نگه داريم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد فعاليت‌هاي انجام‌شده اين باشگاه در مدت اخير اشاره کرد: ما قصد داريم بازيکنان ديگري هم به تيم‌مان اضافه کنيم، البته در زماني که به استقلال آمديم سعي کرديم کمپ باشگاه را تجهيز کنيم و ساختمان باشگاه را هم تعمير کرديم تا شبيه باشگاه شود.

افشارزاده در خصوص مذاکره با ملي‌پوشان استقلال که در جام جهاني حاضر هستند، گفت: زماني که ملي‌پوشان ما به ايران برگردند با آنها صحبت مي‌کنيم و الان فرصت مناسب براي اين کار نيست. ما مشکلاتي داريم که نبايد به آنها منعکس کنيم، هر چند که قرارداد آنها هم با ما تمام شده است. در حال حاضر ما 7 جاي خالي براي جذب بازيکن در استقلال داريم. بازيکن خارجي هم فعلاً در دست کار نيست و فقط مگويان تنها بازيکن جذب‌شده خارجي ماست.

وي درباره اينکه رحيمي مديرعامل پرسپوليس از مشکلات مالي اظهار ناراحتي کرده و آيا او هم با چنين مشکلي روبه‌روست، تصريح کرد: وضعيت ما با پرسپوليس مشابه است و بايد ببينيم اين مشکلات چطور حل مي‌شود. باشگاه استقلال 66 ميليارد بدهي دارد و 700 هزار دلار هم بدهکاريم و اين پول، يک ريال، دو ريال نيست. ما با مشکلات موجود بايد بازيکن هم بگيريم و به مرور زمان تعهدات را پرداخت کنيم، به همين دليل مي‌خواهيم از اسپانسر هم کمک بگيريم و از اسپانسر ديگري هم در کنار اسپانسرمان استفاده کنيم تا مشکلات حل شود.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد قرارداد دو ساله قلعه‌نويي با اين باشگاه خاطرنشان کرد: او قبول کرد که با سقف قرارداد باشگاه در استقلال بماند و طبق پيشنهاد ما قرارداد دو ساله‌اي هم با ما امضا کرد.

افشارزاده در مورد اينکه استقلال قصد دارد در رشته‌هاي ديگري هم تيم‌داري کند، گفت: باشگاه‌داري فقط به فوتبال نيست و ما سعي مي‌کنيم رشته‌هاي ديگر را هم فعال کنيم به طوري که ديروز درباره راه‌اندازي تيم فوتبال بانوان جلسه داشتيم و رشته‌هايي هم مثل ژيمناستيک، دوميداني و ... مدنظر ماست که آنها را راه بيندازيم.

وي در پايان در خصوص سفرش به کره جنوبي براي بازي‌هاي آسيايي اينچئون خاطرنشان کرد: من به دليل مسئوليتي که دارم قرار است به اين بازي‌ها بروم و در اين سفر رحيمي مديرعامل پرسپوليس و نصيري از پيشکسوتان ورزش را با خودم مي‌برم و حدود چند روزي را در اين کشور خواهيم بود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/03/28 09:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن