تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803163568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پولادی: ماموریتی برای مهار مسی ندارم / وظیفه دارم جلوی گل شدن این توپ ها را بگیرم!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پولادی: ماموریتی برای مهار مسی ندارم / وظیفه دارم جلوی گل شدن این توپ ها را بگیرم! ورزش > فوتبال ملی - مهرداد پولادی می‌گوید در تیم ملی آرژانتین، غیر از مسی، دی ماریا، زابالتا و آگرو هم سرحالند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به برزیل؛ مهرداد پولادی مقابل نیجریه استثنایی بود. او سه بار دروازه ایران را نجات داد. خیلی ها تصور می کردند پس از بازی مهرداد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود اما به شکل عجیبی قرعه به نام اوبی میکل بازیکن نیجریه افتاد. مهرداد هم پس از بازی از چنین انتخابی تعجب کرده است: «نمی گویم من باید انتخاب می شدم ولی بهترین بازیکن زمین قطعا باید از تیم ایران انتخاب می شد. عجیب بود که بازیکن نیجریه شد. همه بازیکنان از سید جلال گرفته تا نکونام، آندو، حاج صفی و.. عالی بازی کردند. واقعا نمی دانم چرا از نیجریه انتخاب کردند. هر کدام از بازیکنان ما شایستگی این عنوان را داشتند.»
اما چرا خودش نه؟ مهرداد که کلا پسر با اخلاقی است، می گوید: «ببیند من اگر کاری در زمین کردم وظیفه ام بود. باور کنید اصلا به این چیزها هم فکر نمی کنم. الان هم به این خاطر گفتم که واقعا حق ایران بود.»
مهرداد در اواخر بازی توپی را به کرنر زد که عجیب بود. پشت به بازیکن نیجریه بود و او مسلط تر به توپ. اما مهرداد آن توپ را زد تا دروازه ایران را از یک خطر صد در صد نجا بدهد. او درباره آن صحنه به خبرورزشی می گوید: «ایستاده بودیم و دفاع می کردیم. من هم اگر توپ را به اوت زدم، وظیفه ام بود. ببخشید اینجا هستم که همین توپ ها را بزنم و جلوی گل شدن شان را بگیرم.(خنده) ولی خدای خیلی به ما عزت داد. خیلی کمک کرد. از همه مهمتر دعای مردم پشت سرمان بود و توانستیم فعلا یک امتیاز بگیریم.»
پولادی بعد از دو سال سخت، حالا به اوج بازگشته. مکثی می کند و در این باره می گوید: «واقعا می دانید چقدر به من سخت گذشت. همه می دانستند جریان مصدومیت من چیست. خیلی سختی کشیدم. لطف خدا شامل حالم شد. باید از همه، از دوستان از طرفداران خانواده و خیلی ها تشکر کنم که من را تنها نگذاشتند. از کادر فنی که همیشه به من اعتماد داشت. اگر این دعاها نبود هرگز خوب بازی نمی کردیم.»
ایران به سرمربی نیجریه درس داد که حتی کوچکترین حریف را هم دست کم بگیرد، درست مثل کروش که حتی مالدیو را هم دست کم نمی گیرد. مهرداد چنین نظری می دهد: «من باید از کروش اول از همه تشکر کنم که یک تیم خوب ساخته. به هیچ بازیکنی متکی نیست. اگر نکونام نباشد، اگر پولادی نباشد، اگر دژاگه نباشد مهم نیست. بازیکنان دیگر هستند که جای آنها را پر کنند. تجربه کروش خیلی به درد ما خورده. حالا قطعا نیجریه هم تمام حریفان را جدی می گیرد. الان فوتبال نزدیک شده است.»
پولادی در پایان بازی تنها بازیکنی بود که لباسش را با بازیکن حریف عوض کرد. آیا او قانون را دور زد؟ «نه بابا قانونی نداریم که لباس عوض نکنیم. مشکلی نبود. من عوض کردم فکر کنم یکی دو تا از بچه ها هم موقع رفتن به رختکن عوض کردند. اصلا ایرادی ندارد.»
و اما بازی با آرژانتین. به جای جدال هاشم-مسی، حالا حرف از جدال مهرداد-مسی است. پولادی فکر می کند و می گوید: «ببیند آرژانتین که مسی نیست. من اصلا هیچ ماموریتی برای مهار او ندارم. در ضمن ما یک تیم هستیم. وظایف تقسیم شده است. مسی هم که قابل پیش بینی نیست. یکهو از چپ به راست می رود، از راست به وسط زمین. اگر فضا نداشته باشد می بینی به عقب برمی گردد تا توپ بگیرد. تازه، مگر آرژانتین فقط مسی است؟ الان دی ماریا خیلی سرحال است. زابالتا و آگرو عالی هستند. ما نباید به فکر مهار یک بازیکن باشیم. باید با یک تیم جلویشان بایستیم.»
43 43



چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 09:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن