تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821197611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکاتي براي جلوگيري از هک شدن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ترفندهای شبانه؛
نکاتي براي جلوگيري از هک شدن
اگرچه استفاده از مودم هاي بي سيم و يا همان Wireless کار ما را براي اتصال به اينترنت راحت تر کرده است اما احتمال هک شدن سيستم نيز بيشتر مي شود و کاربر بايد هنگام کار با اينترنت بيش از گذشته مراقب اطلاعات و داده هاي خود باشد؛


به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،   ممکن است هنگام اتصال به اينترنت متوجه کم شدن غيرمعمول حجم اينترنت خود شويد، دليل اين اتفاق مي تواند فاش شدن رمز عبور مودم شما توسط هکرهايي باشد که در نزديکي شما زندگي  مي کنند! با ما همراه شويد تا راهکارهايي ساده براي جلوگيري از هک شدن سيستم را برايتان شرح دهيم:

بهترين نوع رمزگذاري روي مودم شبکه بيسيم، پروتکل هاي امنيتي WPA-PSK و WPA2-PSK است؛ اين نوع پروتکل ها، رمز عبور شما را هر ميلي ثانيه رمزگذاري مي کنند و در نتيجه درصد هک را تقريبا به صفر مي رسانند.

اگر تنها از يک رايانه براي اتصال به اينترنت استفاده مي کنيد، مودم خود را روي حالت Bridge تنظيم و در صورت استفاده از حالت PPPOE روي مودم، قابليت MAC Filter را فعال کنيد.

بعضي از برنامه ها مانند Wireless Network Watcher مي توانند به شما براي مشاهده اتصالات دستگاه هاي بي سيم به مودم شما پيغام هشدار دهند. در صورت مشاهده اتصالات ناشناخته آن ها را قطع کنيد و يا رمز عبور مودم خود را تغيير دهيد.

حتما از يک نرم افزار Firewall قدرتمند استفاده کنيد. فايروال ها با بستن پورت هاي اضافي روي ويندوز، راه را براي هکرها مسدود مي کنند.

برخي از شرکت هاي سرويس دهنده اينترنت، سرويسي را فراهم مي کنند تا هر کاربر تنها با يک MAC Address بتواند به اينترنت متصل شود. در صورتي که تنها از يک رايانه براي اتصال به اينترنت استفاده مي کنيد با استفاده از اين سرويس مي توانيد اطمينان پيدا کنيد فقط خودتان هستيد که به مودم متصل مي شويد.





تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن