تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست وزراي خارجه کشورهاي عضو سازمان کنفرانس اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۳ (۲۰:۴۷ب.ظ)
در جده برگزار مي شود: نشست وزراي خارجه کشورهاي عضو سازمان کنفرانس اسلامي وزاري خارجه کشورهاي عضو سازمان کنفرانس اسلامي در تاريخ 19 ژوئن سال جاري در جده عربستان، گرد هم مي آيند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، در اين کنفرانس "راهکارهاي گسترش همکاري کشورهاي اسلامي" بررسي مي شود و همچنين رياست شوراي وزيران از گينه به عربستان سعودي تحويل داده مي شود.
انتظار مي رود چهل و يکمين نشست وزاري خارجه کنفرانس اسلامي به رياست وزير امور خارجه عربستان سعودي برگزار شود.
وزراي خارجه سازمان کنفرانس اسلامي گزارش مفصلي را درباره تحولات منطقه آسياي شرقي و ديگر بحران هاي بين المللي به اياد امين مدني، دبير کل سازمان کنفرانس اسلامي، ارائه کرده اند.
انتظار مي رود مسائلي مانند تحولات فلسطين، ميانمار، مالي، نيجريه، آفريقاي مرکزي و فيليپين در دستور کار نشست وزيران خارجه قرار گيرد.
همچنين وضعيت عراق، ليبي و سوريه نيز با توجه به آخرين تحولات و پيامدهاي آن براي امنيت و ثبات در منطقه در دستور کار اين کنفرانس خواهد بود.
در اين کنفرانس وزار به بررسي چالش هاي پيش روي صلح در کشورهاي اسلامي مي پردازند. مسائل مربوط به تروريسم، افراط گرايي، تفاوت هاي فرقه اي و تهديد امنيت و ثبات در منطقه نيز از ديگر مسائل مورد بررسي در اين نشست است.
با توجه به نامه هاي رسيده به دبيرخانه سازمان کنفرانس اسلامي انتظار مي رود، در اين نشست وزاري امور خارجه بسياري از کشورهاي عضو حضور داشته باشند.
همچنين نمايندگاني از ايالات متحده آمريکا، بريتانيا، فرانسه، کانادا، استراليا و ايتاليا نيز در اين نشست حضور خواهند داشت.
مقامات سازمان هاي بين المللي نيز براي شرکت در اين نشست اعلام آمادگي کرده اند، مثلاً نبيل العربي، دبير کل اتحاديه عرب در اين نشست شرکت خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن