تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818912942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس فدراسیون بسکتبال: ایران قدرت اول بسکتبال آسیاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس فدراسیون بسکتبال: ایران قدرت اول بسکتبال آسیاست کرمانشاه - ایرنا - رییس فدراسیون بسکتبال گفت: امروز قدرت اول قاره آسیا هستیم و این باعث افتخار برای ورزش کشور شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمود مشحونˈ عصر سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال کرمانشاه که در سرسرای شهدی هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: خوشبختانه بسکتبال ایران در یک دهه گذشته پیشرفت های زیادی داشته، و به تیم اول قاره آسیا و قدرت مطلق منطقه غرب تبدیل شده است.
وی افزود: بسکتبال ایران در یکی دو سال ابتدایی دهه 80 همیشه در میان تیم های غرب آسیا، جایگاه آخر را داشت اما با برنامه ریزی اصولی امروز تمامی نشان های آسیا در رده های سنی مختلف مال کشورمان است.
مشحون گفت: در این سال ها و از مسابقات مختلف موفق به کسب 57 نشان رنگانگ شده ایم که 47 نشان آن طلا، شش نشان نقره و سه نشان برنز بوده است.
رییس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه همگی این موفقیت ها با تلاش شبانه روزی اهالی بسکتبال در سراسر کشور حاصل شده،افزود: من و بقیه همکارانم در فدراسیون کمترین نقش را در این موفقیت ها داشته ایم.
وی در خصوص انتخابات هیات بسکتبال کرمانشاه و انتخاب ˈبهمن صیادشیرکشˈ به عنوان رییس جدید این هیات، گفت: این انتخاب را به فال نیک باید گرفت و امیدوارم باعث تغییر و تحول در رشته بسکتبال این استان شود.
مشحون گفت: هیات کرمانشاه در سال های گذشته از فعالترین هیات های کشور بوده و باید صمیمانه از اخوان گوران که مدت زیادی سرپرستی آن را بر عهده داشت قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا در این مجمع از مجموع 17 عضو حاضر، ˈصیادشیرکشˈ با کسب 9 رای به ریاست جدید هیات بستکبال استان کرمانشاه برگزیده شد.
7458/567/640

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن