تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801553100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین بر احیا و تقویت روحیه جهادی در جامعه تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار قزوین بر احیا و تقویت روحیه جهادی در جامعه تاکید کرد قزوین - ایرنا - استاندار قزوین بر احیا و تقویت روحیه جهادی در جامعه به ویژه در بخش کشاورزی و دامپروری تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، ˈمرتضی روزبهˈ روز سه شنبه در مراسم تجلیل از کشاورزان برتر استان قزوین افزود: باید سعی کنیم با ارتقای روحیه جهادی، تولید بخش کشاورزی را افزایش و هزینه های تمام شده را کاهش دهیم.
وی، کشاورزی را اساس توسعه و استقلال کشور دانست و اظهارکرد: برای مرتفع کردن مشکلات بخش کشاورزی باید مدیریت جهادی را تقویت کنیم، چرا که با داشتن همین روحیه جهادی بود که در زمان انقلاب توانستیم تمامی مشکلات را پشت سر گذاشته و به موفقیت برسیم .
روزبه تصریح کرد: مدیریت جهادی الگویی است که کشور را در مواقع سخت از گردنه ها عبور داده و این مدل تجربه شده باید توسعه یابد.
وی با تاکید بر اینکه با روحیه جهادی می توان مشکلات را از پیش رو برداشت، گفت:
با همین روحیه بود که در هشت سال دفاع مقدس پیروز شده و به فناوری های روز دنیا مجهز شدیم.
روزبه با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات، ناشی از تحریم ها نیست، افزود: مدیران ما باید سعی کنند از تشریفات و تجملات دست و پا گیر که برای خود درست کرده اند دوری کرده و با الگوی جهادی به مردم خدمات ارایه دهند.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم کشاورزی، محوریت پیدا کرده و فعالیت های سازنده در این بخش در حد شعار باقی نماند، باید با اجرای طرح های عملی در مزارع و باغ ها، امنیت غذایی کشور را تامین کرده و بهره وری را ارتقا دهیم.
روزبه در پایان بر مدیریت صحیح منابع در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: ما برای جبران کمبود آب در این بخش از تجربیات و علم کارشناسان بخش کشاورزی استفاده کرده و با توجه به قرار گرفتن در آستانه برنامه ششم توسعه، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اقتصاد بخش کشاورزی را توسعه دهیم .
در این مراسم از60 کشاورز و تولید کننده برتر در بخش های زراعت، دام و طیور، شیلات، باغبانی، ترویج و تعاونی و بخش صنایع تقدیر شد.
7390/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن