تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820765828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مالدینی: ایتالیا می‌تواند بهتر از این باشد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: جام بیستم در سرزمین فوتبال- برزیل ۲۰۱۴
مالدینی: ایتالیا می‌تواند بهتر از این باشد




اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان معتقد است مردان چزاره پراندلی می‌توانند خیلی بهتر از آنچه مقابل انگلیس بودند،‌ عمل کنند.





خبرگزاری تسنیم: اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان معتقد است مردان چزاره پراندلی می‌توانند خیلی بهتر از آنچه مقابل انگلیس بودند،‌ عمل کنند.

تیم ملی ایتالیا توانست در دیدار برابر انگلیس در جام جهانی 2014 برزیل به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کند اما پائولو مالدینی اعتقاد دارد این تمام توان آتزوری نبوده است.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی ایتالیا در دیدار مقابل انگلیس اظهار داشت: پیروزی بر انگلیس خوب بود اما باید تیم ملی ایتالیا بهتر از این شود. ایتالیا تیم خوبی است که می‌تواند در برزیل خیلی بهتر از این عمل کند. با وجود مصدومیت چند بازیکن در اردوی آتزوری دیگر نفرات تیم با عرق به پیراهن ایتالیا بازی کردند و جای خالی بازیکنانی چون بوفون و دشیلیو را پر کردند.

مدافع نام آشنای فوتبال ایتالیا در پایان گفت: شاید خیلی‌ها فوتبال ایتالیا را دفاعی ببینند اما این هرگز چیز بدی نیست، چون دفاع هم جزئی از فوتبال است. در هر حال من کاملاً مطمئنم توان بازیکنان ایتالیا بیشتر از این است و آنها می‌‎توانند در ادامه راه خیلی بهتر نشان دهند.






تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن