تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819837915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران برای گشودن صفحه جدید در روابط با مصر آمادگی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره: ایران برای گشودن صفحه جدید در روابط با مصر آمادگی دارد تهران- ایرنا- ˈمجتبی امانیˈ رییس دفتر حافظ منافع ایران در مصر از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای گشودن صفحه جدیدی در روابط با قاهره خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری مصری الوفد، امانی در مراسمی که دیروز (دوشنبه) به مناسبت پایان ماموریتش در مصر و با حضور جمعی از شخصیت های مصری و عربی از جمله دکتر ˈخالد زیادتˈ سفیر لبنان و نماینده این کشور در اتحادیه عرب، کاردار سوریه در قاهره و ˈنبیل نعیمˈ از رهبران جنبش جهاد اسلامی برگزار شد، گفت که مردم هوشیار مصر قادر به نقش آفرینی در برقراری امنیت و ثبات در منطقه هستند و با حفظ وحدت و یکپارچگی توانسته اند با چالش ها مقابله کنند و بر آنها فائق آیند.
امانی همچنین ضمن اعلام حمایت ایران از پیشرفت مصر گفت: ما حاضریم آخرین دستاورهای علمی و فنی خود را در اختیار برادران مصری قرار دهیم.
وی با اشاره به روابط دوستانه و اشتراکات دو ملت ایران و مصر گفت: جمهوری اسلامی ایران در چارجوب اجرای سیاست های خارجی خود برای همکاری با مصر و گشودن صفحه جدیدی در روابط دو جانبه و تقویت همکاری با این کشور آمادگی دارد.
امانی با اشاره به درگیری های طایفه ای در برخی کشورهای اسلامی، آن را ناشی از توطئه استکبار جهانی برای سرگرم کردن مسلمانان و انحراف اذهان آنان از مسائل اصلی از جمله فلسطین و قدس شریف دانست.
ˈاحمد غمراویˈ رئیس جمعیت دوستی مصر و ایران هم که از جمله مدعوین در این مراسم بود، گفت: صهیونیسم جهانی با سلطه بر تصمیم گیرندگان آمریکایی، تلاش می کند که برای تحقق منافع خود، میان کشورهای اسلامی تفرقه اندازد.
وی همچنین حمله عراق زمان ˈصدام حسینˈ به ایران در دهه هشتاد میلادی را توطئه ای آمریکایی- صهیونیستی خواند که هدف از آن راه اندازی درگیری های طایفه ای و فرقه ای در منطقه به عنوان جایگزین برای درگیری عربی-اسرائیلی بود.
رسانام** 1453**2017

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن