تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803230395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه امسال ماهشهر انتظار پروژه های عمرانی را برآورده نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان قمر:
بودجه امسال ماهشهر انتظار پروژه های عمرانی را برآورده نمی کند
ماهشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار ماهشهر گفت: بودجه اختصاص یافته به شهرستان ماهشهر برای سال جاری نمی تواند انتظار پروژه های عمرانی این شهرستان را برآورده کند.



منصور قمر در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: بودجه اختصاص یافته به شهرستان ماهشهر تا پایان سال جاری 130 میلیارد ریال است که اصلا قابل قیاس با سال های گذشته نیست و نمی تواند انتظار پروژه های عمرانی این شهرستان را برآورده کند در حال حاضر اولویت های شهرستان و دولت با توجه به بودجه تخصیص شده تکمیل برنامه ها و پروژه هایی است که از سال های گذشته باقی مانده است.

وی افزود: برای رسیدگی به نیازهای ماهشهر و رفع مشکلات موجود در این شهرستان باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی بهره برد تا هر چه سریعتر بتوان زمینه پیشرفت و رفع خواسته های مردم را فراهم کرد که در این راه صنایع پتروشیمی می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

فرماندار ماهشهر در رابطه با امنیت شهرستان ماهشهر اظهار کرد: برپایی و ایجاد امنیت در سطح شهرستان و مبارزه با سارقین و اشرار نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است و به زودی مشارکت بسیج را هم در این امر شاهد خواهیم بود.

قمر همچنین در راستای حادثه اخیر شهرک طالقانی و آتش سوزی حسینیه و مصلای این شهرک عنوان کرد: شهرک طالقانی یکی از شهرک های خوب منطقه است که مردمی ولایت مدار و مومن را در خود جای داده است بعد از وقوع حادثه مردم با همت دست به دست هم دادند و خود به بازسازی و احیا مصلا پرداختند به گونه ای که هفته گذشته همه شاهد برپایی نماز جمعه در این مصلی بودند که با استقبالی پر شور و بیش از گذشته روبه رو شد و جایز نیست که بیش از این به شایعات دامن بزنیم بدون شک این اتفاق یک حادثه ای ساده بوده که در حال بررسی است.

وی در خصوص امور فرهنگی و ورزشی گفت: شهرستان ماهشهر پتانسیل و استعدادهای شگرفی در امور فرهنگی و ورزشی دارد که کشف این استعداد ها نیاز به فرصت و زمان کافی دارد.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: خوشبختانه امروز مسئولانی سر کار آمدند که به امور فرهنگی و ورزشی توجه ویژه ای دارند و توانایی خود را به خوبی در این راه اثبات کرده و باعث افتخار آفرینی شهرستان شدند. یکی از این افتخار آفرینی ها کسب مقام قهرمانی بسکتبال پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) به عنوان تنها نماینده شهرستان ماهشهر در لیگ برتر بسکتبال کشور بود که باعث سربلندی شهرستان ماهشهر شد و این نشان از تلاش و حمایت های یک مدیر مدبر و مقتدر دارد.

قمر در خصوص حضور مدیران غیر بومی در شهرستان اظهار کرد: مبنای دولت یازدهم عقلانیت و صداقت است و برای من به عنوان نماینده دولت در شهرستان ماهشهر سلامت فکری و کاری، صداقت در عمل و متعهد و دلسوز بودن شخص مهم است.

وی افزود: اصول گرا بودن یا اصلاح طلب بودن معیار سنجش برای توسعه و پیشرفت نیست بلکه صداقت در عمل و سلامت کاری مهم است، این دولت، دولت اعتدال است هر شخصی که توانمند باشد و دلسوزانه کار کند و آن معیارها را داشته باشد به کار گیری آن در پیشرفت شهرستان به صلاح و نیاز خواهد بود.

فرماندار شهرستان ماهشهر از هر گونه آمادگی و حمایت برای تشکیل (NGO) برای برقرای تعامل بیشتر، توسعه و پیشرفت بهتر را در چارچوب قانون و برنامه ریزی های از پیش تعیین شده، خبر داد.

 


۱۳۹۳/۳/۲۷ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن