تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803039657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیست بین المللی اسکی روی چمن همدان بازگشایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیست بین المللی اسکی روی چمن همدان بازگشایی شد همدان- ایرنا- رییس هیات اسکی همدان گفت: پیست اسکی روی چمن تاریک دره همدان به عنوان یکی از پیست های بین المللی دنیا، برای فعالیت اسکی بازان بازگشایی شد.


ˈکاظم عربˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون پیست روی چمن همدان روزهای یکشنبه و سه شنبه برای فعالیت اسکی بازان آماده ارایه خدمات است ضمن اینکه علاقه مندان به این رشته می توانند همه روزه با حضور در مدرسه اسکی واقع در محل پیست، نسبت به نام نویسی اقدام و به صورت رایگان در کلاس استعدادیابی شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 اسکی باز به صورت مستمر در تمرینات کمیته فنی و زیر نظر شش مربی آموزش های تمرینی را فرا می گیرند.
وی در ادامه افزود: باتوجه به استانداردهای اخذ شده، پیست تاریک دره از سوی فدراسیون جهانی امتیاز میزبانی مسابقات بین المللی را دارد و امسال در صورت مهیا شدن شرایط لازم و موافقت فدراسیون این رویداد مهم را مردادماه برگزار خواهیم کرد.
عرب بیان داشت: پیست اسکی روی چمن تاریک دره همدان سال گذشته توانست از سوی ناظران فدراسیون جهانی مجوز استاندارد بین المللی دریافت کند و هم اکنون پیست های دیزین، بیجار و تاریک دره همدان از این استاندارد اسکی روی چمن برخوردار هستند.
رییس هیات اسکی همدان در ادامه گفت: اگر حمایت های لازم جهت عقد تفاهم نامه بین مسوولان ورزش استان و فدراسیون اسکی صورت بگیرد، مردادماه امسال همزمان با رقابت های اسکی روی چمن جهان به میزبانی تهران، رقابت های بین المللی را با قهرمانان جهانی این رشته در همدان برگزار می کنیم.
وی اظهار داشت: پیست اسکی روی چمن تاریک دره همدان با وسعت حدود چهار هکتار و به طول 600 متر قابلیت رقابت های مختلف بین المللی را دارد و مسوولان اجرایی استان به ویژه مدیرکل دستگاه ورزش نیز برای میزبانی مسابقات جهانی ، حمایت های لازم را دارند.
وی یادآور شد: پیست تاریک دره همدان هم اینک دارای ساختمان اداری و آموزشی، تله سی یژ به طول یکهزار و 600 متر، مدرسه اسکی، دستگاه پیست کوب و تله اسکی و خدمات تفریحی و رفاهی است ضمن اینکه هتل پیست با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
وی با اشاره به اینکه طبیعت بکر منطقه پیست اسکی تاریک دره همدان بهترین فرصت را برای گردشگران و مسافران ایجاد کرده است، گفت: همه روزه دستگاه تله سی یژ پیست تاریک دره برای انتقال گردشگران به قلل مرتفع و دیدن زیبایی های طبیعت کوهستان فعال است ضمن اینکه برای بهره مندی ادارات و ارگان های دولتی تخفیفات ویژه خواهیم داشت.
پیست اسکی روی چمن همدان یکی از منحصر به فردترین مکان های گردشگری ورزشی این استان به شمار می رود.
این پیست سال گذشته در بازدید ˈروبرتو پاریزیˈ ناظر ایتالیایی فدراسیون جهانی اسکی موفق به اخذ مدرک استاندارد بین المللی شد تا بتواند مجوز برگزاری مسابقات مختلف آسیایی و جهانی را به دست آورد.
تاریک دره همدان در بین پیست های اسکی کشور کمترین مسافت را تا مرکز شهر دارد و راه دسترسی آن از دره عباس آباد و گنجنامه می گذرد و همین موقعیت سبب شده تا مردم همدان با پیمودن کمتر از 10 کیلومتر، از این مکان برای تفریحات آخر هفته خود به خصوص روزهای تعطیل استفاده کنند.
7520/576

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن