تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802757099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدر : تیم ملی در دیدار با نیجریه نظم تیمی داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014 صدر : تیم ملی در دیدار با نیجریه نظم تیمی داشت تهران - ایرنا - استاد دانشگاه و کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی درنخستین دیدار خود در چارچوب بیستمین دوره جام جهانی در مقابل نیجریه نظم تیمی داشت و در طول بازی با سیستم خاصی بازی کرد.


تیم ملی فوتبال کشورمان دوشنبه شب در ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا برزیل به مصاف تیم نیجریه رفت . این بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید .
حمید رضا صدر روز سه شنبه درحاشیه همایش جام جهانی فوتبال و نشاط اجتماعی که در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد در گفت و گو با ایرنا افزود:بازی شب گذشته در واقع بازی ملال آور و کسالت آوری بود .
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کشورمان در این بازی مقابل تیمی به میدان رفت که فوتبالش از ما قوی تر و بازیکنانش در تیم های بزرگ توپ می زنند و با تجربه هستند ولی با این وجود تیم ما گلی دریافت نکرد.
این کارشناس فوتبال گفت که بسیاری از مردم انتظار داشتند که ما برنده بازی باشیم اما ما باید متناسب با توانمندی های بازیکنان در زمین ظاهر شویم .
وی افزود : تیم ملی کشورمان مقابل نیجریه جسورانه بازی نکرد البته درست نیست که جسورانه بازی کنیم و هشت گل دریافت کنیم مثل عربستان که در دو جام جهانی پیش مقابل آلمان بسیار جسورانه بازی کرد اما دروازه اش گلباران شد.
صدر ادامه داد: تاکتیکی که کارلوس کی روش در این بازی انتخاب کرد از همان اول مشخص بود که می خواهد بازی دفاعی و محافظه کاری را ارایه کند و با این چارچوب و هدف تیم ملی توانست در بازی با نیجریه با وجود کسب نتیجه تساوی ، موفق عمل کند.
وی در مورد دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با آرژانتین گفت: در بازی مقابل آرژانتین تحت فشار جدی این تیم قرار می گیریم و این بستگی به عملکرد آنان نیز خواهد داشت ولی به هر ترتیب بازیکنان آنان بسیار بالاتر وقدرتمندتر هستند و با توجه به این که این تیم مدعی قهرمانی است نیاز به پیروزی دارد که این امر کار را برای تیم ما سخت خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب مرحله مقدماتی بیستمین دوره رقابت های جام جهانی 2014 برزیل 31 خرداد ماه به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت .
این بازی به وقت تهران ساعت 20:30 دقیقه برگزار خواهد شد.
این استاد دانشگاه افزود : دیدار با آرژانتین با دیدار با نیجریه بسیار متفاوت است زیرا آرژانتینی ها ماجراجویانه و بی پروا به ما حمله می کنند .
صدر ادامه داد: در بازی مقابل آرژانتین باید نگاه شکست یا پیروزی را کنار بگذاریم زیرا رویارویی با این تیم بسیار برای تیم ایران مهم است و اگر کارگروهی خوبی ارایه کنیم و نظم را در طول بازی داشته باشیم می توانیم یک بازی خوب ارایه دهیم . در این بازی حتی اگر با وقار هم شکست بخوریم، اصلا مهم نیست .
وی در مورد آخرین بازی ایران در مرحله مقدماتی مقابل بوسنی و هرزگوین گفت: دیدار تیم های بوسنی و نیجریه برای مشخص شدن تیم صعود کننده از این گروه بسیار تعیین کننده است . تیم های اروپای شرقی به داشتن نظم معروف هستند و بوسنی بازی زیبایی مقابل آرژانتین انجام داد و تیم ایران نیز تجربه بازی مقابل تیم های اروپای شرقی را دارد و در جام جهانی 1998 فرانسه ملی پوشان ایران بازی بسیار خوبی مقابل یوگسلاوی سابق ارایه کردند از این رو امیدوارم تیم ما مقابل این تیم نتیجه خوبی بگیرد.
بیستمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال به میزبانی 12 شهر برزیل از 23 خرداد ماه آغاز شده است .
در این رقابت ها 32 کشور حضور دارند و تیم ملی ایران در گروه F با تیم های بوسنی و هرزگوین ، آرژانتین و نیجریه همگروه است .
ورزشی (4)**1828**1581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن