تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818860999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نورمحمدي: دوست دارم حسيني بماند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نورمحمدي: دوست دارم حسيني بماند
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سيدجلال بازيکن تاثيرگذار تيم‌ملي‌ و پرسپوليس است و حتي اگر او جدا شود قطعا پرسپوليس مدافع ديگري خواهد آورد.

مدافع تيم پرسپوليس گفت: ديگر به سال قبل فکر نمي‌ کنم و در فصل جديد تلاش خواهم کرد تا در ترکيب ثابت قرار بگيرم.

رضا نورمحمدي در گفت‌وگو با فوتبال ايران، ابتدا در خصوص اردوي پرسپوليس در سرعين گفت: اينجا همه چيز از لحاظ آب و هوايي و تغذيه خوب است. ما تمرينات پرفشار بدنسازي و استقامتي را پشت سر مي‌ گذاريم تا بتوانيم در شروع بازي ها از لحاظ بدني در بهترين شکل ممکن قرار بگيريم. در اين چند سال خصوصا از زماني که دايي هدايت تيم را برعهده گرفت هميشه در اين فصل به اردبيل مي‌ آييم و اينجا براي انجام چنين تمريناتي فوق العاده است.

نورمحمدي در مورد اينکه آيا دايي قوانين سختي را در اين اردو در نظر گرفته است خاطرنشان کرد: نمي‌ توان اينطور حرف زد. ما 2 نوبت تمرين مي‌ کنيم و بچه ها واقعا خسته مي‌ شوند. با اين شرايط شب هم زياد نمي‌ توانيم بيدار بمانيم و دايي به بازيکنان گفته که بيشتر از ساعت 12 شب بيدار نمانند. البته با توجه به بازي ايران مقابل نيجريه تمرين صبح امروز ما لغو شد تا بازيکنان استراحت کنند.

مدافع پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چه تضميني وجود دارد که در فصل جديد دوباره نيمکت نشين نشوي گفت: من اصلا دوست ندارم به سال قبل فکر کنم و امسال مي‌ خواهم نهايت تلاشم را به خرج دهم تا در ترکيب ثابت قرار بگيرم. در پرسپوليس فيکس بودن هيچ بازيکني تضمين نيست و همه بايد تلاش کنند. ما در سه جام درگير هستيم و مطمئنا در هر پست چند بازيکن آماده مي‌ خواهيم. من تصميم گرفتم که بمانم و مطمئن باشيد تلاش مي‌ کنم تا به ترکيب اصلي برسم.

نورمحمدي در پاسخ به اين سوال که آيا تو دوست داري سيدجلال حسيني در پرسپوليس بماند افزود: چرا دوست نداشته باشم. سيدجلال بازيکن تاثيرگذار تيم‌ملي‌ و پرسپوليس است و حتي اگر او جدا شود قطعا پرسپوليس مدافع ديگري خواهد آورد. ما امسال بايد در سه جام بازي کنيم و پرسپوليس در پست مدافع مياني نياز به 3 يا 4 بازيکن دارد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/03/27 11:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن