تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان: فتنه در عراق شکست می خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان: فتنه در عراق شکست می خورد تهران بزرگ-ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: دشمن در سوریه شکست خورده و این فتنه در عراق نیز شکست می خورد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، شیخ ادیب حیدر روز سه شنبه با حضور در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از رهبری، رییس جمهوری و مسوولان ایران تشکر می کنم، اظهار کرد: تهران فقط پایتخت ایران نیست بلکه پایتخت جهان اسلام است.
حیدر با اشاره به اینکه کشور ایران در تمام پیروزی های ما شریک است، افزود: سیدحسن نصرالله همواره تاکید می کند که ما تابع ولایت فقیه هستیم و از هیچ چیزی نمی ترسیم.
این عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان رابطه با ایران را، از اصول حزب الله دانست و گفت: به یاری خداوند در سوریه پیروز شدیم و دشمن شکست خورد و این فتنه در عراق هم شکست می خورد.
وی تلاش اعضای شورای اسلامی شهر تهران در مسایل مختلف را نشان از حیات مسایل سیاسی و اجتماعی در ایران دانست و افزود: امیدواریم روزهای آینده، روزهای پیروزی برای همه ما باشد.
حیدر درباره شهید مصطفی چمران نیز خاطرنشان کرد: همان طور که یاد امام خمینی(ره) زنده است، یاد و خاطر شهید چمران نیز در دل های ما زنده است.
تهرام/7244/7245/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن