تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت هتل در مجاورت برج ميلاد متوقف شود/ شهرداري پاسخگوي وضعيت تخفيف بليت هاي يکساله باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۲۵ق.ظ)
ساخت هتل در مجاورت برج ميلاد متوقف شود/ شهرداري پاسخگوي وضعيت تخفيف بليت هاي يکساله باشد رئيس شوراي عالي استان ها خواستار رسيدگي به ساخت و سازهاي صورت گرفته شده در مجاورت برج ميلاد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مهدي چمران در هفتاد و سومين جلسه علني چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اين مطلب تصريح کرد: مسئولان برج ميلاد با مشارکت با يکي از تعاوني ها در ساخت دو هتل با ارتفاع بالا مشارکت کرده اند و گودبرداري ساخت اين دو هتل در مجاورت برج ميلاد آغاز شده است.
وي افزود: ساخت دو هتل با ارتفاع دو سوم برج ميلاد با هيچ عقل سليمي سازگار نيست و انتظار داريم ساخت اين هتل هر چه سريعتر متوقف شده و در برنامه جديد هتلي با ارتفاع مشخص و کوتاه در دستور کار قرار گيرد.
وي با بيان اين مطلب که مسئولان برج ميلاد بايد بپذيرند طرح آنها براي ساخت هتل در مجاورت اين برج قابليت اجرا ندارد، خاطر نشان کرد: مسئولان برج ميلاد تاکنون نپذيرفته اند که بايد دستور توقف اين هتل در ارتفاع برج را صادر کنند و حتي تصاويري از اين هتل هم اکنون در اطراف برج ميلاد نصب شده که اين تصاوير نيز بايد از روي ديوارها برداشته شود.
در ادامه اين جلسه محمد انصاري عضو ديگر شوراي اسلامي شهر تهران با تاکيد بر اينکه ساخت هتل در مجاورت برج ميلاد با هيچ اصولي سازگار نيست ، گفت: شهرداري تهران بايد تغييراتي را در پروژه خود اعمال کند زيرا ادامه ساخت و ساز در اين مکان به مصلحت نيست.
بر اساس اين گزارش ابوالفضل قناعتي عضو ديگر شوراي اسلامي شهر تهران نيز در ادامه هفتادوسومين جلسه علني شوراي شهر تهران با ارائه تذکري به شهرداري در ارتباط با بليت هاي يکساله مترو و اتوبوس اذعان داشت: در کارت بليت هاي ارائه شده از سوي شهرداري وضعيت تخفيف هاي در نظر گرفته شده براي اقشار آسيب پذير، دانش آموزان و دانشجويان مشخص نيست.
وي ادامه داد: طي مکاتباتي که با مسئولان سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران داشتيم آنها هيچ پاسخ قانع کننده اي به مشکلات پيش آمده براي شهروندان در ارتباط با بليت هاي يکساله اتوبوس و مترو نداشتند.
عضو کميسيون عمران حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص شيوه توزيع بليت هاي يکساله اتوبوس و مترو اظهار داشت: توزيع بليت هاي اتوبوس و مترو در بخشي از ايستگاه هاي مترو به هيچ وجه قابل پذيرش نيست و هم اکنون شاهد هستيم که وضعيت تاسف انگيزي در برخي از ايستگاه هاي مترو ايجاد شده و شهروندان به شدت با نحوه توزيع بليت هاي يکساله مخالف هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن