تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802521587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشتمین روز بحران عراق؛تعلل مرموز آمریکا/ سوزاندن قبر انبیا/ پاکسازی بابل و تلعفر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هشتمین روز بحران عراق؛تعلل مرموز آمریکا/ سوزاندن قبر انبیا/ پاکسازی بابل و تلعفر


پیشروی ارتش عراق به سمت مناطق تحت تسلط گروهک تروریستی داعش همچنان ادامه دارد، نیروهای ارتش عراق پس از یک درگیری شدید، شهر تلعفر را در استان نینوا از گروهک تروریستی داعش بازپس گرفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حمله ارتش به تلعفر صدها  تروریست کشته شدند، نیروهای عراقی همچنین کنترل چند منطقه در غرب استان الانبار را به دست گرفتند.سازمان مبارزه با تروریسم عراق نیز اعلام کرد  داعشی ها 24 نفر از جمله شماری کودک را در نزدیکی تلعفر در موصل کشتند.
ارتش با حمایت گردان های دفاع مردمی و نیروی هوایی ده ها تن از تروریست های داعش را در استان های دیاله، نینوا، صلاح الدین و الانبار به هلاکت رساندند.  نیروی هوایی عراق پانزده خودروی حامل تروریست های داعش را در جاده موصل- بیجی و شش خودروی آنها را در حومه سامرا منهدم کرد.
 
دانلود
به گفته سخنگوی ارتش عراق در درگیری های 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف عراق حدود 300 تروریست داعش به هلاکت رسیدند و صدها تن هم زخمی شدند.  در همین حال منابع مسئول عراقی پاکسازی مناطق بابل از وجود تروریست های عضو گروهک داعش را تأیید کردند. پس از عملیات ارتش عراق در منطقه جرف  الصخر در شمال بابل و فراری دادن تروریست ها به  بیابان های این استان از وجود تروریستهای داعش پاکسازی شده است. در عملیات ارتش عراق در جرف الصخر بیش از 40 تروریست به هلاکت رسیدند و 12 نفر دیگر دستگیر شدند و بیش از هفت دستگاه خودروی حامل سلاح نیز منهدم شد. بالگردهای ارتش عراق تجمعات داعش را در منطقه حبانیه در شرق الانبار گلوله باران کردند. شبکه سی ان ان اعلام کرد، آمریکا فقط برای تأمین امنیت کارکنان سفارت خود در بغداد، 275 نظامی به عراق اعزام کرده است. عباس البیاتی، نماینده دولت قانون در پارلمان عراق گفت: هرچند امروز نیروهای عراقی توانسته اند از پیشروی تروریست ها جلوگیری کنند و آنان را  متوقف کنند اما موجب تأسف است که آمریکا با وجود اینکه با عراق توافقنامه همکاری راهبردی دارد در کمک به این کشور تعلل می کند.
ناو آمریکایی
برخی رسانه های عراق خبر دادند که گروهک تروریستی موسوم به داعش و گروه نقشبندی طی جلسه ای در جنوب موصل تصمیماتی در خصوص فرماندهی مشترک و مسائل دیگر اتخاذ کردند. طرفین در این دیدار تصمیماتی اتخاذ کردند که مهمترین آنها ایجاد فرماندهی نظامی مشترک تحت نظر عزت الدوری است. در این نشست همچنین قرار شد پنج درصد از خودروهای نظامی به غنیمت گرفته شده از ارتش عراق برای حمایت از مرزهای عراق در مقابل نفوذ عناصر القاعده به سوریه منتقل شود. اما در همین حال رسانه های عراقی خبر از زخمی شدن عزت الدوری، معاون سابق صدام دیکتاتور معدوم عراق هم در  شهرستان بیجی دادند، براساس این گزارشان عزات الدوری پس از نشست مشترک خود با گروههای تروریستی هدف حمله موشکی ارتش عراق  قرار گرفت و به شدت زخمی شد.برخی منابع هم از درگیری نیروهای گروهک داعش با یکدیگر در شمال سامرا خبر می دهند.   

نوری المالکی، نخست وزیر عراق  در جمع هزاران تن از داوطلبان مبارزه با داعش در جنوب بغداد، تأکید کرد، وحدت و امنیت عراق خط قرمز است و به کسی اجازه زیر پا گذاشتن این خطوط قرمز را نمی دهد. نوری المالکی، نخست وزیر عراق گفت: مجازات همه نظامیانی که از میدان جنگ باتروریست های داعش در موصل گریخته اند، اعدام است. ما همه توطئه گران و همچنین  کشورهایی را که در این توطئه علیه ملت عراق برنامه ریزی شده است، شناسایی و به زودی  معرفی می کنیم.
داوطلبان عراقی جنگ با داعش


گزارش ها از مناطق تحت تسلط داعش حاکی است، این گروه تروریستی در ادامه جنایات غیر انسانی خود به سوزاندن قبور انبیا و کلیساها  اقدام کرده است. تروریست های داعش  آثار تاریخی نینوا و قبور چهار تن از انبیا را تخریب و همچنین آثار و تابلوهای هنری سالن های تئاتر «الربیع» شهر «موصل» را به آتش کشید. دراین حال  ده ها هزار عراقی در استان های مختلف همچنان برای مبارزه با این گروه تروریستی اعلام آمادگی می کنند.

برخی گزارش ها حاکی است که بیش از دو میلیون عراقی برای مبارزه با تروریسم تکفیری نام نویسی کرده اند. دولت عراق اعلام کرده، شمار  داوطلبان مبارزه با داعش  بسیار بیش از نیاز است. محمد مهدی الناصری، عضو مجلس قانونگذاری عراق گفت: امروز ملت عراق با هر گونه گرایش سیاسی، قومی ومذهبی با یکدیگر متحد و یکپارچه شده اند. این مردم حتی برای یک لحظه هم از دفاع از کشورشان غافل نخواهند شد.
با وجود درگیری های در عراق، مقامات فرودگاه بین المللی بغداد، اعلام کردند این فرودگاه درخطر حمله گروه تروریستی "داعش" نیست و در امنیت کامل است.  "نصیر الجنابی، رئیس سازمان هواپیمایی عراق"، گفت تدابیر امنیتی لازم برای مقابله با شرایط ویژه  در فرودگاه اجرا شده است.

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن