تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جم در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه جام جم روز سه شنبه موضوع های «یک امتیاز شیرین» و «آغاز مقابله با خرید و فروش پایان نامه» را در صفحه ی نخست انعکاس داد.


این روزنامه در تیتر یک به خبر یک امتیاز شیرین پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتبال ایران با متوقف کردن نیجریه در نخستین بازی، با کسب یک امتیاز شیرین، جام جهانی را امیدوارانه شروع کرد تا در ادامه چشم به صعود از مرحله گروهی داشته باشد. شب گذشته ورزشگاه بایکسادای کوریتیبای شهر کوریتیبا 51 هزار نفر را در خود جای داده بود تا برخلاف بازی دو تیم مطرح آلمان و پرتغال، در بازی ایران و نیجریه حتی یک صندلی خالی هم نباشد.
روزنامه جام جم عنوان آغاز مقابله با خرید و فروش پایان نامه را برجسته کرد و به نقل از وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم نوشت: با توجه به فراگیر شدن مساله خرید و فروش پایان نامه، طی هفته های اخیر جلسات متعددی را با مسوولان وزارت علوم، مدیران دانشگاه ها و مسوولان قوه قضاییه برگزار کردیم و در نتیجه این جلسات، آیین نامه های وزارت علوم برای برخورد با متخلفان این حوزه بازنگری و آیین نامه اصلاح شده به همه دانشگاه ها ابلاغ شده است.
این روزنامه موضوع بازار گرم نمایش های رادیویی در ماه رمضان را بازتاب داد و آورد: مرکز هنرهای نمایشی رادیو برای ایام ماه رمضان، 190 قسمت نمایش رادیویی با موضوعات زندگی حضرت علی (ع)، شهید برونسی، زنان شهید، حکایت های اخلاقی تذکره اولیاء و... آماده کرده که از شبکه های مختلف رادیویی پخش می شود؛ همچنین در این ایام فیلم هایی همچون کفش های میرزا نوروز، شکارچی شنبه، سینه سرخ، من از تاریکی می ترسم و هرچی خدا بخواد در قالب برنامه رادیو فیلم از رادیو نمایش پخش می شود.
روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان «زمزمه محبت» در کشاکش سنت و تجدد به روند یادگیری و آموختن و پرورش کودکان و نوجوانان از پیش از انقلاب مشروطه در ایران پرداخت و نوشت: تا پیش از انقلاب مشروطیت یادگیری و آموختن و پرورش کودکان و نوجوانان در مکتب خانه های سنتی جریان داشت. همزمان با تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نوین در ایران که در پیوند و متاثر از رویدادهای اروپایی بویژه انگلستان، فرانسه و آلمان بود، نسیم آموزش و یادگیری نوین نیز به صحنه اجتماعی ایران وزیدن گرفت. در سال 1294، دولت بر طبق اصلی که در متمم قانون اساسی مشروطه مطرح و تصویب شده بود، وظیفه نظارت بر مساله مهم آموزش و پرورش را بر عهده گرفت. از این سال به بعد سازمان های آموزش مرتبط با آموزش و پرورش مانند کودکستان، دبستان، دبیرستان، موسسات عالی و دانشگاه ها را در بر می گرفت و به این ترتیب نظام آموزشی ایران متمرکز، منسجم و منظم شد.
این روزنامه موضوع مترو سوار می شوم تا از مردم دور نشوم را برای گفت و گو با آرش مجیدی بازیگر سینما و تلویزیون برگزید. آرش مجیدی درباره ی حضورش در بین مردم گفت: وقتی سوار مترو می شوم، مردم با تردید نگاه می کنند و ممکن است به خودشان بگویند این همان بازیگر است اما من دوست دارم سوار مترو شوم، چون در مترو می توان کلی آدم های متفاوت از قشرهای مختلف دید. به نظرم این احمقانه است که بازیگر هاله ای دور خودش فرض کند و خودش را از دیگران دور ببیند و همه اینها یعنی بازیگری بشدت برایم مهم است و ریاضت می کشم.
**9165**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن