تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش دانش افزایی مشاوران پایگاه های انتخاب رشته کنکور 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری همایش دانش افزایی مشاوران پایگاه های انتخاب رشته کنکور 93 خبرگزاری پانا: دوره آموزش ضمن خدمت 6ساعته به منظور دانش افزایی مشاوران پایگاههای انتخاب رشته کنکور 93در اهواز برگزار شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ خرداد ساعت 09:06



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، این همایش و کارگاه آموزشی امروز دوشنبه 26خردادماه 93در تالار مطهری ناحیه یک اهواز برگزار شد.

در این همایش استاد خاکسار از مشاوران آموزش و پرورش خوزستان در خصوص کنکور، مسائل انتخاب رشته و هدایت تحصیلی داوطلبانی که در کنکور پذیرفته می شوند و همچنین در خصوص بومی گزینی و قطبهای کشور در کنکور، نکات لازم را بیان کرد.

گفتنی است در این همایش فرزاد الاسوند کارشناس مسئول مشاوره تربیتی این اداره کل ضمن تشریح اهداف این همایش گفت: امسال 30پایگاه انتخاب رشته در استان فعال می شود و بعد ازاعلام نتایج کنکور، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
که با نرم افزار های مربوطه به صورت مکانیزه و نیز با استفاده از تجربیات مشاوران مجرّب، داوطلبان پذیرفته شده را به انتخاب رشته صحیح، راهنمایی خواهند نمود. این کار باعث کمک به داوطلبان شده تا با انتخاب رشته صحیح به دانشگاه وارد شده و آمار پذیرفته شدگان نیز افزایش می یابد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن