تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802665314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: قزوین ظرفیت تحقق اقتصاد مقاومتی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: قزوین ظرفیت تحقق اقتصاد مقاومتی را دارد قزوین- ایرنا- استاندار قزوین گفت: این استان ظرفیت تحقق اقتصاد مقاومتی را دارد و توجه به بخش کشاورزی، می تواند بخشی از این ایده را به منصه ظهور برساند.


به گزارش ایرنا، ˈمرتضی روزبهˈ دوشنبه شب در نشست هیات رییسه کمیسیون کشاورزی اتاق ایران با فعالان کشاورزی استان که در سالن باغستان برگزار شد، از قزوین به عنوان یکی از مراکز مهم تولیدات کشاورزی در کشور یاد کرد و افزود: این استان با وجود داشتن کمتر از یک درصد مساحت کشور بین سه تا چهار درصد تولیدات کشاورزی ایران را به خود اختصاص داده و در تولید محصولات دامی نیز جزو استان های برتر می باشد.
وی، امنیت غذایی و تولید محصولات ارگانیک را مقوله ای مهم در کشاورزی دانست و اظهارکرد: قزوین ظرفیت خوبی دارد که به مرکز تولید محصولات سالم و طبیعی کشاورزی ایران تبدیل شود.
روزبه با اشاره به قدمت دشت قزوین خاطرنشان کرد: ما امانت دار دشت قزوین هستیم و باید از ظرفیت های موجود در آن بهره بردای کنیم که این امر تنها با حل مشکلات امکان پذیر می شود.
استاندار قزوین با بیان اینکه بیان مکرر مشکلات دردی را از بخش کشاورزی دوا نمی کند، بلکه هنر ما در این بخش باید تدبیر برای رفع این معضلات باشد، افزود: قزوین در سالهای دور سازمان عمران دشت قزوین را داشت که می توانست به امر کشاورزی خود سامان دهد و امروز هم می توانیم در صورت داشتن اختیارات ویژه از این دشت استفاده بهینه کرده و مسائل آن را حل کنیم.
روزبه اضافه کرد: در بخش کشاورزی نواقص زیادی وجود دارد که برای رفع آن ها باید از مرحله شعار دادن بیرون آمده و وارد عمل شویم.
استاندار قزوین در ادامه پیشنهاد داد تا در جلساتی بصورت ماهانه و با حضور مسوولان و فعالان بخش کشاورزی برگزار شود تا مشکلات مورد بررسی قرارگیرد.
روزبه در ادامه با اشاره به موقعیت دانشگاهی استان قزوین و حضور 140 هزار دانشجو و دانشگاههای متعدد استان افزود: با وجود اینکه استان قزوین یکی از استان های علمی و دانشگاهی کشور است، اما دانشگاهی ویژه کشاورزی ندارد.
وی در ادامه از اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی یاد کرد و گفت: اتاق بازرگانی تشکلی است که همه گروه های تولیدی کشور را هدایت و سازماندهی می کند.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین در این نشست گفت: استان قزوین به لحاظ نزدیکی به پایتخت از موقعیت ویژه ای برخوردار است.
ˈعلیرضا کشاورز قاسمیˈ افزود: یکی از ویژگی های منحصر به فرد قزوین برخورداری از دشت حاصلخیر است که موجب شده این استان به یکی از قطب های کشاورزی کشور تبدیل شود.
وی با اشاره به ضرورت توسعه اقتصادی در هر کشوری اضافه کرد: اینکه توسعه اقتصادی برای هر کشوری یکی از ضروریات آن کشور به شمار می رود، غیرقابل انکار است.
کشاورز قاسمی ادامه داد: در بین اولویت های توسعه اقتصادی، کشاورزی یکی از مهمترین آن ها به شمار می رود و براساس این اولویت بندی، کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان قزوین فعال تر از دیگر کمیسیون ها عمل می کند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری نشست مشترک مسوولان بخش کشاورزی و فعالان آن در استان قزوین گفت: هدف از برگزاری چنین نشست هایی، بیان مشکلات و مسائل بخش کشاورزی در فضایی صمیمانه و به دور از هرگونه خودسانسوری است.
استان قزوین دارای 470 هزار هکتار زمین کشاورزی است.
7389/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن