تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد ایرانی قرآن: نماینده ایران جزو بهترین قاریان مسابقات مالزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاد ایرانی قرآن: نماینده ایران جزو بهترین قاریان مسابقات مالزی است کوالالامپور - ایرنا - احمد ابوالقاسمی استاد راهنمای قاری ایرانی اعزامی به پنجاه و ششمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم مالزی اظهار امیدواری کرد قاری اعزامی ایران به این مسابقات جزو بهترین های این دوره باشد.


وی که در سال 1993 میلادی مقام نخست رقابت های بین المللی قرائت قرآن مالزی را کسب کرده است روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا، گفت که
در پنجاه و ششمین دوره مسابقات قرآن مالزی که با حضور 51 کشور در دو بخش قاریان زن و مرد برگزار می شود، برای نخستین بار بخش حفظ به این رقابت ها اضافه شده است.
ابوالقاسمی اظهارامیدواری کرد ˈحامد ولی زاده خلخالیˈ به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به خوبی و اقتدار تلاوت خود را سه شنبه شب ارایه کند.
وی گفت که این قاری ایرانی توان این را دارد به بهترین نحو قرائت خود را ارایه و جزو بهترین های این دوره از مسابقات قرائت قرآن مالزی باشد و بتواند حداقل طبق سنوات و دوره های گذشته رتبه دوم و یا مقام نخست را کسب کند.
به گفته این استاد قرآن و قاری بین المللی، جمهوری اسلامی ایران در هشت دوره مسابقات قرآن در مالزی مقام نخست را کسب کرده است و بیش از 30 بار به مقام دوم دست یافته است.
وی در خصوص رقبای قاری ایرانی در این دوره از مسابقات قرائت قرآن کریم در مالزی ، گفت: تاکنون همه شرکت کنندگان را ندیده ام، اما قاری نماینده ایران در سطح بسیار خوبی بسر می برد و قاری فلسطین در قرائت خود نسبت به سال گذشته ضعیف ظاهر شد.
ابوالقاسمی با اشاره به داوران این دوره از مسابقات قرآن مالزی، گفت که افراد سرشناسی برای داوری دعوت شده اند و در خصوص چگونگی داوری باید نتیجه را دید.
وی تاکید کرد ولی زاده قاری ایرانی با آمادگی کامل در این مسابقات حضور یافته است و از نظر کلاس قرائت و آن چیزی که باید ارایه کند در حد بسیار خوبی است.
قاری ایرانی شرکت کننده در پنجاه و ششمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم مالزی نیز به خبرنگار ایرنا، گفت طبق روال در ایران، نفر دوم مسابقات داخلی به رقابت های مالزی اعزام می شود و در سال گذشته این رتبه را در مسابقات شیراز کسب کردم.
وی گفت که یکبار تجربه مسابقات بین المللی دانشجویان کشورهای مسلمان را در سال 1389 کسب کرده و در این مسابقات حضور یافته است.
این قاری ایرانی اظهار امیدواری کرد در قرائت سه شنبه شب خود در مالزی بتواند ˈنماینده شایسته قاریان ایرانˈ باشد.
وی قاریان مالزی، اندونزی، فیلیپین، مصر وعراق را در سطح خوبی دانست و گفت که این کشورها قاریان خوبی به مسابقات قرائت قرآن در مالزی اعزام می کنند.
ولی زاده گفت که تلاش خواهم کرد قرائت خوب و در سطح نام جمهوری اسلامی ایران در رقابت های مالزی ارایه کنم.
پنجاه و ششمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم مالزی دوشنبه شب با حضور 38 قاری در مرکز تجارت جهانی پوترا شهر کوالالامپور گشایش یافت.
در آیین گشایش این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم مالزی که شعار ˈاعتدال و تعادل مذهبیˈ برای آن انتخاب شده است، مقامات ارشد این کشور از جمله عبدالحلیم معظم شاه پادشاه مالزی، نجیب تون رزاق نخست وزیر و ˈجمیل خیر باهارومˈ وزیر دفتر نخست وزیر حضور داشتند.
جایزه نفر نخست این دوره از مسابقات 40 هزار رینگیت (13 هزار دلار)، نفر دوم 30 هزار رینگیت (10 هزار دلار) و نفر سوم 20 هزار رینگیت (شش هزار و 800 دلار) است.
نفر نخست علاوه بر مبلغ نقدی جایزه یک شمش طلا به ارزش 70 هزار رینگیت (23 هزار و 300 دلار) دریافت می کند.
پنجاه و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرائت و حفظ قرآن کریم در مالزی با پیشرو بودن مالزی و ایران به عنوان دو برنده نخست این مسابقات در 55 دوره گذشته تا روز یکشنبه آینده در سالن استقلال مرکز تجارت جهانی پوترا ادامه می یابد.
آساق**د.م**1611

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن