تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801769983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبیین سیاست های کلان اقتصادی استان نیازمنداستفاده حداکثری منابع است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کل اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان: تبیین سیاست های کلان اقتصادی استان نیازمنداستفاده حداکثری منابع است زاهدان- ایرنا- مدیر کل اقتصادی و امور بین الملل استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تلاش برای تبیین سیاست های کلان اقتصادی در استان نیازمند استفاده حداکثری از منابع صندوق توسعه ملی برای رشد صنعت، معدن ، کشاورزی و گردشگری است.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان،ˈعلیرضا نوراˈ در نشست دبیرخانه کارگروه فعالان اقتصادی استان افزود: مسائل و مشکلات بخش های مختلف اقتصادی مورد بررسی دقیق کارشناسان و اعضا دبیرخانه کارگروه اقتصادی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این کارگروه مهم اقتصادی که به دستور استاندار تشکیل شده دارای 9 عضو است که دو عضو آن از بخش دولتی و هفت عضو دیگر از بخش خصوصی هستند.
وی یکی از راههای تقویت بخش های اقتصادی استان از جمله صنعت و معدن را استفاده صحیح از منابع صندوق توسعه ملی عنوان کرد و افزود: منابع صندوق توسعه ملی در سال93 ابلاغ شده و 10 درصد از کل منابع این صندوق به بخش صنعت، معدن و گردشگری اختصاص یافته است.
مدیر کل اقتصادی و امور بین الملل استانداری سیستان و بلوچستان سود بازپرداخت تسهیلات را در استان با توجه به تلاشهای صورت پذیرفته چهار درصد کمتر از استانهای برخوردار بیان کرد و گفت: این موضوع کمک شایانی به بخش صنعت و معدن استان می کند.
نورا افزود: یکی از اهداف تسهیلات صندوق توسعه ملی در استان ایجاد طرحهای مولد است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روان سازی مسیر توسعه صنعتی و معدنی استان با نگاه ویژه فعالان اقتصادی در کارگروه مربوطه در حال انجام است و با استفاده از ظرفیت های قانونی تلاش در رفع مشکلات و روان سازی مسیر توسعه استان صورت می پذیرد.
ˈنادر میرشکارˈ گفت: پس از تشکیل کارگروه فعالان اقتصادی در استان دو نشست مجزا با استاندار برگزار و نشست های متعدد کارشناسی و تخصصی نیز با هدف رفع مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی، معدنی و صنفی با نگاه جدید تشکیل شد.
وی از جمله مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی را در بخش مالیات و منابع طبیعی که در نشست های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت را دفاتر اظهارنامه ها، عدم اطلاع رسانی مناسب در زمینه مالیاتها، درخواست بخشودگی جرائم مالیاتی و ارزش افزوده، منابع طبیعی و نحوه محاسبه و اخذ حقوق عرفی معادن اعلام کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: تلاش مسوولان استان رفع محدودیتها، روانسازی مسیر توسعه صنعتی و معدنی و اقتصادی است که با نگاه ویژه به سیستان و بلوچستان و استفاده از ظرفیت های قانونی باید این مسیر هموارتر شود.
وی افزود: حمایت از تولید، صنعت و معدن با عزم و اراده در دستگاه های مرتبط ، بانک ها و مهمتر از همه بخش خصوصی امکان پذیر است و با رفع مشکلات و سرمایه گذاری در این بخشها و فرهنگ سازی در زمینه مصرف کالاهای ایرانی ثبات اقتصادی را شاهد خواهیم بود. ک/1
7312 / 653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن