تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804520488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان - پرتغال ؛ جنگ ستارگان در برزیل


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آلمان - پرتغال ؛ جنگ ستارگان در برزیل
جام جهانی برای آلمان با یک بازی سخت مقابل پرتغال شروع می‌شود اما رکورد تیم ملی آلمان که از سال 1990 همواره نخستین بازی خود در جام‌های جهانی را برده، به این تیم امید می‌بخشد.
کد خبر: ۴۰۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵ - 16 June 2014


جام جهانی برای آلمان با یک بازی سخت مقابل پرتغال شروع می‌شود اما رکورد تیم ملی آلمان که از سال 1990 همواره نخستین بازی خود در جام‌های جهانی را برده، به این تیم امید می‌بخشد. این دیدار گروه مرگ در ورزشگاه فونته نووا در سالوادور می‌تواند عرصه خودنمایی مدافعان کارکشته و مهاجمان فرصت طلب آلمان به رهبری امثال مسعود اوزیل و توماس مولر باشد در برابر تیمی که ماشین گلزنی‌اش کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن حال حاضر جهان است. او با درخشش در آخرین دیدار تدارکاتی پرتغال مقابل ایرلند که با برتری یک-5 تیم حاضر در جام جهانی تمام شد، به نگرانی‌ها از بابت مصدومیتش پایان داد.


رونالدو در پنج تورنمنت بزرگ اخیر (دو جام جهانی و سه یورو) گل زده و اگر امشب بتواند به آلمان گل بزند نخستین فوتبالیست بعد از یورگن کلینزمن خواهد بود که در شش تورنمنت معتبر پیاپی پایش به گل باز شده. کلینزمن در جام‌های جهانی 1990 تا 1998 و در یورو 1988 تا 1996 گل زده.


آلمان که در نیمه‌نهایی سه جام جهانی قبل حاضر بوده و مدعی صدرنشینی گروهی است که آمریکا و غنا نیز در آن حضور دارند، در چند روز اخیر اخبار خوشی درباره وضعیت جسمی بازیکنانش منتشر کرده به نحوی که مانوئل نویر و فیلیپ لام 2 رکن تیم آمادگی لازم برای این بازی را به دست آورده‌اند.


یوآخیم‌لو که مصمم است به 18 سال ناکامی ژرمن‌ها در کسب قهرمانی تورنمنت‌های بزرگ پایان دهد، گفت: «آنها در رده چهارم با دو تا اختلاف پشت سر ما قرار دارند و همه تیمشان در رونالدو خلاصه نمی‌شود. پرتغال تیم بسیار خطرناکی است.»


پرتغال در بازی رده‌بندی جام جهانی 2006 با نتیجه یک-3 به آلمان میزبان باخت و در یورو  2008 و 2012 نیز بازنده بوده اما لو گول نتایج اخیر را نمی‌خورد: «با وجود باخت مقابل ما در مرحله گروهی یورو 2012 در نیمه‌نهایی در ضربات پنالتی به اسپانیا باختند. پرتغال لقمه سختی برای قورت دادن است.»


مربی آلمان درباره رونالدو هم گفت: «او قهرمان جهان در ضدحمله است. شما نمی‌توانید به طور کامل او را از کار بیندازید. او بازیکنی است که هر فصل 50 گل می‌زند اما ما فیلم‌های زیادی از بازی او دیده‌ایم و می‌دانیم چطور می‌دود و خودش را پشت مدافعان مخفی می‌کند.»


با توجه به برد یک-5 هلند برابر اسپانیا که اتفاقا در همین ورزشگاه به دست آمد، بعید نیست یک بار دیگر این ورزشگاه شاهد گل‌های زیاد باشد به خصوص با در نظر گرفتن اینکه آلمان در نخستین بازی خود در چهار تا از شش جام جهانی اخیر حداقل 4 گل زده اما نباید فراموش کرد پرتغال در شش بازی مرحله گروهی دو جام جهانی قبلی فقط یک گل خورده و آمار دفاعی بسیار خوبی دارد. این بازی ساعت یک بعدازظهر به وقت محلی برگزار می‌شود.



آلمان - پرتغال ؛ جنگ ستارگان در برزیل



گزارش بازی:






























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن