تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان – پرتغال؛ شاه بازی گروه G


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جام جهانی 2014 برزیل؛
آلمان – پرتغال؛ شاه بازی گروه G
دوازدهمین دیدار رقابتهای جام جهانی بین 2 تیم آلمان و پرتغال برگزار می‌شود که این دیدار نیز جزو بازیهای مهم و به نوعی فینال زودرس رقابتها به شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حضور تیم ملی فوتبال آلمان در رقابتهای جام جهانی در 2 بخش پیش از جنگهای جهانی و پس از آن می توان بررسی و تقسیم کرد.

رقابتهای جام جهانی فوتبال به صورت رسمی از سال 1930 در اروگوئه برگزار شده است تیم ملی فوتبال آلمان به دلیل عدم توانایی لازم به این رقابت 5 اعزام نشده آلمان پس از 4 سال انتظار در رقابتهای 1934 ایتالیا شرکت کردند و موفق شدند در مقام سوم قرار گیرند.

پس از جام جهانی ایتالیا تیم ملی آلمان در رقابتهای جهانی 1938 فرانسه شرکت کرد که در این رقابته این تیم به دلیل غرور کاذبی که همیشه گریبان ملی‌پوشان سابق و حال آنها را می‌گیرد در همان مرحله‌های ابتدایی حذف شدند.
 
رقابتهای 1938 بدترین نتیجه تاریخ تیم ملی فوتبال آلمان محسوب می‌شود پس از ْآن تیم ملی فوتبال آلمان به حضور در رقابتهای مختلف جام جهانی 1974 – 1954 سوییس – 1958 سوئد – 1962 شیلی – 1966 انگلستان- 1970 مکزیک- 1974 آلمان -1978 آرژانتین- 1982 اسپانیا- 1986 مکزیک- 1990 ایتالیا – 1994 برزیل- 1998 فرانسه- 2002 ژاپن، کره- 2006 آلمان و 2010 آفریقای جنوبی حضور و شرکت داشته است در این دوره‌های مختلف حضور این تیم سه قهرمانی چهار نایب قهرمانی بدست آورده است آلمان در چهار دوره رقابتهای جام جهانی چهار بار در مقام چهارم قرار گرفته‌اند این تیم در رقابتهای جام جهانی 1958 سوئد در مقام چهارم قرار گرفته است.

ژرمنهای 2014 در رقابتهای جام جهانی با سرمربیگری یواخیم‌لو در گروه‌ G رقابتها با تیمهای پرتغال غنا و آمریکا هم گروه است این تیم از حضور بازیکنانی کلیدی و تاثیرگذار از جمله می توان به مسعود اوزیل، توماس مولر، مانوئل نویر، شووان اشنایدر بهره می‌برد و امید دارد در رقابتهای جام جهانی 2014 یک پای فینال باشد.
 
حریف قدرتمند و ژرمن ها درگروه G رقابتای جام جهانی تیم پرتغال است. پرتغالی ها تاکنون فقط در 5 دوره رقابتهای جام جهانی شرکت کرده‌اند بهترین نتیجه آنها به سال 1966 انگلستان برمی‌گردد که موفق شدند درجایگاه سوم قرار گیرند. پرتغالیها در چهار دوره دیگر یکی از تیمهای پایانی بودند اما موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند.

تیم ملی پرتغال با سرمربیگری بنتو و بازیکنان سرشناس همچون رونالدو و په‌په، به مصاف تیم آلمان می‌رود.

تیمهای پرتغال و آلمان به همراه تیمهای آرژانتین ایتالیا بلژیک شیلی از شانس بیشتری بعد از 2 تیم برزیل و اسپانیا برای موفقیت در جام جهانی 2014 برخوردار هستند.

گفتنی است یکی از غایبان بزرگ تیم ملی آلمان در رقابتهای جام جهانی 2014 مارکو رویس ستاره جوان دورتموند است که در بازی دوستانه با ارمنستان با مصدومیت شدیدی دچار شد رقابتهای 2014 برزیل را از دست داد تیمهای آلمان و پرتغال تاکنون 17 دیدار رو در رو انجام داده‌اند سهم پیروزی تیم آلمان 25 دیدار و 16 بازی را تیم پرتغال پیروز شده است در مجموع دیدارهای 2 تیم 41 گل به ثمر رسیده است که 25 گل متعلق ژرمنها و 17گل تیم پرتغال وارد دروازه‌ حریف کرده است.
 
قضاوت این دیدار به عهده میلوراد مازیچ صربستانی است.

قابل توجه این دیدار پیشگویی هشت‌پایی به نام رجینا است رجینا دیدار آلمان پرتغال را با برتری ژرمنها پیشگویی کرده است.

2 تیم آلمان پرتغال دوشنبه 26 خرداد ماه ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه سالوادور به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن