تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804431477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگویی خواندنی با امین حیایی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گفتگویی خواندنی با امین حیایی
از زندگی در لواسان تا دوچرخه‌سواری مثل چینی‌ها احمد محمد اسماعیلی:امین حیایی بیش از دو دهه است که حضور جدی و موثری را در سینما و این اواخر در تلویزیون تجربه می کند و در فیلم ها و مجموعه های مهمی مثل زن زیادی ،شام عروسی ، کلاه پهلوی، قرمز ، ستاره ها ، دایره ی زنگی ، دو همسفر، دست های آلوده ، مزاحم، تب، میهمان مامان ،نقاب ، ستاره ، چه کسی امیر را کشت ، شب ، قلب یخی حضور داشته است حیایی این روزها درگیر حضور سومش در سریالی برای شبکه نمایش خانگی به نام ساعت صفر به کارگردانی محمد آهنگرانی است. پایگاه خبری سلامانه با این بازیگر توانا و خوش احلاق در باره مسائل اجتماعی ، کاری و سلامتی گفت وگویی انجام داده است.

خیلی از بازیگران مطرح هالیوودی مشاور تغذیه ، ورزش دارند ، شما در این زمینه چه برنامه هایی دارید ؟
همیشه ورزش جزیی از زندگی شخصیم بوده است و از بچگی ورزش های مختلفی را انجام داده ام و بنابراین از مشاور ورزشی استفاده نمی کنم.  دوست عزیزم روزبه معینی که بازیگر است به عنوان مشاور حقوقی با من همکاری می کند و چون از روحیات من شناخت دارد . کل کارهای حقوقی و قراردادهای بازی هایم را ایشان انجام می دهد و حضور مدیر برنامه حقوقی به تمرکز کاملم روی بازیم کمک زیادی انجام داده است . همه بازیگران به دلیل شغلشان در طول روز تماس های زیادی دارند که می تواند باعث عدم تمرکز در کارشان بشود و به همین دلیل مدیر برنامه ام این امورات را انجام می دهد .
بیشتر چه ورزش هایی انجام می دهید؟
 فوتبال ، بدمینتون ، پینگ پنگ ،تنیس ، شنا ، اسکی ، دوچرخه سواری، سوارکاری و کلا همه ورزش هایی که در ایران فعال است را دنبال کرده ام .
آیا تبحر داشتن در برخی از ورزش ها مثل اسب سواری و شمشیر بازی برای یک بازیگر ضروری است؟
بله ، برای بازی در نقش های تاریخی اگر بازیگر از اسب سواری شناختی نداشته باشد نمی تواند کارش را درست انجام بدهد . شناخت ازتیر اندازی و شمشیر بازی هم برای این بازی در این نوع نقش ها مسئله ضرورری است .
علاقه نداشتید با تیم ملی فوتبال هنرمندان در جام جهانی هنرمندان در روسیه حضور پیدا می کردید؟
موقعی این تیم تشکیل شد که من درگیر بازی در چند کار بودم و فرصت شرکت در تمرینات را نداشتم . البته در تیم تنیس هنرمندان عضویت دارم.
در این تیم با چه بازیگرانی هم بازی هستید؟
امیر علی دانایی یکی از اعضا فعال این تیم است و منتظریم که به صورت جدی فعالیتمان آغاز شود و بیشتر بازی هایی که انجام دادیم کارکرد خیریه ای داشته است .
خیلی از بازیگران برای زندگی مناطق آرام و خوش و آب و هوای تهران را انتخاب کرده اند . برای شما زندگی در لواسان چه تبعات مثبتی دارد؟
 کار بازیگری نیاز به آرامش و راحتی دارد و یک بازیگر نیاز دارد بعد از حضور در یک فیلم و یا یک سریال که چند ماه وقتش را صرف آن می کند . مدتی در جای خلوت و آرامی به استراحت بپردازد . بازیگری یکی از سخت ترین حرفه های دنیا است و من بازیگر در روزهای تعطیل احتیاج دارم در کنار خانواده بدور از هیاهو و شلوغی شهر بزرگی مثل تهران تمرکز داشته باشم . موقعی که بازیگر از نظر روحی آماده شود تغذیه و ورزشش هم مرتب و با برنامه می ‌ود . وقتی که همه این عوامل برای بازیگر فراهم شود با تسلط جلوی دوربین بدون هیچ عامل بازدارنده و حاشیه ای می رود . زمانی که در تهران زندگی می کردم . تمام همسایه ها من را می شناختند و برخی از آنها بدون درنظر گرفتن زمان و موقعیت مناسب حتی صبح زود از من تقاضای امضا و گرفتن عکس یادگاری می‌کردند و چون همیشه اعتقاد دارم که باید با روی گشاده با مردم برخورد داشته باشم و به همین دلیل تصمیم گرفتم در مکانی خلوت زندگی کنم و در این محیط به مطالعه و بررسی فیلم نامه هایی که برای بازی به من پیشنهاد می شود و تفکر سازنده بپردازم . 
آیا اهل ورزش هایی ذهنی هستید؟
بیشتر به آموخته های تجربیم اتکا دارم و در همین راستا یوگا و تائیچی کار می کنم . به منصه درآوردن انرژی درون هم بسیار برای یک بازیگر مهم است و این ورزشها اعتقاد به انرژی درون را زیاد تر می کند . داشتن این انرژی مثبت حتی باعث می شود روی دیگران اثر گذار باشید و نگرش انسان را به دنیا و جهان هستی تغییر می دهد . موقعی که ذهن بازیگر آزاد و رها باشد با نقشش ارتباط خوبی برقرار می کند . 
خودتان را آدم خوشبخت می دانید یا موفق؟
زندگی را به خاطر خوشبخت بودن دوست دارم . موفقعیت قله رفیعی دارد و اولویت اصلیم در زندگی شاد زیستن، به دست خوشبختی و آرامش در کنار خانواده است . همینکه مردم به من لطف دارند و برایم ارزش قائل هستند و با من ارتباط خوبی دارند خودم را موفق و خوشبخت می دانم . 
یک بازیگر چگونه می تواند در جامعه  به عنوان الگو مطرح شود؟
کسی که بازیگراست درحقیقت برای مردم الگومی شود ویک بازیگر برای اینکه به عنوان یک چهره محبوب برای جوانها مطرح بشود باید مسیری را طی کند وهمه علاقه دارند که رمز موفقعیت کار یک بازیگر را بدانند و اگر بازیگری در کارش صداقت داشته باشد و نقش های خوبی بازی کند و اخلاق خوبی هم داشته باشد به طور حتم یک الگوی درستی برای مردم خواهد بود .یک بازیگر در زندگی اجتماعی می بایست روی رفتارهای بیرونیش تمرکز و توجه زیادی داشته باشد وباید مدام تلاش کند سطح کاریش را ارتقا ببخشد . امید بخشی هم مسئله مهمی در کارهای یک بازیگر است و شهرت چیزی بود که کم کم به آن رسیدم و کم کم هم برایم جذابیت پیدا کرد. من نه می‌دانستم زندگی آدم‌های مشهور چه ویژگی هایی دارد و نه خودم را جای شخص معروفی گذاشته بودم که بخواهم دنیا و مشکلات او را درک کنم. وقتی کم کم به شهرت رسیدم به تدریج با زوایای مختلف آن هم آشنا شدم. فکر می‌کنم شهرت با تمام مزایا و مشکلاتی که دارد، مسئولیت انسان را به مراتب سنگین‌تر می‌کند.
 در شهر شلوغ و پر دود و دمی مثل تهران چه توصیه سلامتی برای خوانندگان  سلامت دارید؟
ایکاش همه ماها مثل مردم چین با دوچرخه در سطح شهر تردد می کردیم و خوشبختانه شهرداری در برخی از مناطق تهران مثل شهرهای اروپایی ایستگاه دوچرخه راه اندازی کرده است و شهروندان می توانند از این امکان خوب ورزشی استفاده کنند . اینکه مدام در فکرخودمان باشیم ونسبت به دیگران بی تفاوت باشیم مسئله بد ومنفی است و یکی از این راهها که باعث حفظ منافع جمعی و سلامتی جامعه می شود استفاده کمتر کردن از وسیله شخصی است و استفاده از دوچرخه ضمنن تضمین سلامت فردی باعث سلامت گروهی هم می شود . سالها قبل درتهران موقعی که همسایه ای دچار مشکل می شد همه همسایه دور هم جمع می شدند تا مشکل راحل کنند و والدینم به من یاد دادند که حتی باید به فکر همسایه نزدیکمان هم باشیم تا بتوانیم زندگی اجتماعی خوبی داشته باشیم . اما با رشد آپارتمان نشینی مقداری این خصیصه ها در بین مردم ما کم رنگ تر شده است .
خودتان هم از دوچرخه استفاده می کنید ؟  بله ، موقعی که درمنزل هستم ساعتی را در لواسان دوچرخه سواری می کنم .
سلامانه




1393/3/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن