تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797158500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسی باید جام جهانی را از آن خودش کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014؛ مسی باید جام جهانی را از آن خودش کند بندرانزلی - ایرنا - «لیونل مسی» بازیکن 26 ساله آرژانتینی که در شرایط مطلوبی قرار دارد، می داند که جام جهانی بیستم در برزیل بهترین فرصت برای بردن بزرگترین جایزه فوتبال است.


به گزارش ایرنا از سایت ˈگلˈ، این فوروارد مشهور آرژانتینی که برای کسب عظمت واقعی خیز برداشته و در شش سال گذشته بازیکن مطرح فوتبال جهان بوده و اغلب به عنوان بازیکنی با بهترین عملکرد باشگاهی در تمام دوران از وی یاد می شود، هنوز یک چیز را در کارنامه حرفه ای باشکوه خود کم دارد و آن قهرمانی جام جهانی است.
این بازیکن فوروارد بسیار مستعد با تیم باشگاهی اش بارسلونا دستاوردهای بسیاری داشته است. او با 354 گل به ثمر رسیده بهترین گلزن همه دوران ها در این باشگاه کاتالان ها است. او 21 جایزه کمپ نو شامل سه قهرمانی لیگ، دو جام جهانی باشگاهی و شش عنوان لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) و چهار عنوان توپ طلایی را از آن خود کرده است.
با این حال، کسب موفقیت برای کشورش هرگز با شاهکارهای وی در سطح باشگاهی برابری نمی کند. جام جهانی زیر 20 سال در سال 2005 و عنوان بازی های المپیک سال 2008 پکن گرچه امیدوار کننده است اما لیونل مسی می داند که برای کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ باید با کسب پیروزی در تیم بزرگسالان، قهرمان جام جهانی فوتبال شود.
مسی هیچ شانسی بهتر از این دوران ندارد. مسی در این مسابقات 27 ساله می شود و در اوج خود قرار دارد. در مقایسه با «دیه گو مارادونا» که حدودا 26 ساله بود که آرژانتین را در سال 1986 به کسب مقام قهرمانی جام جهانی رساند.
به علاوه اینکه مسابقه های جام جهانی سال 2014 در منطقه آمریکای جنوبی برگزار می شود، جایی که تیم های اروپایی به طور سنتی همواره ناموفق اند.
بازی در برزیل برای تیم آرژانتین به لحاظ فرهنگی و شرایط آب و هوایی مانند خانه خود است. ضمن این که نزدیکی و دسترسی آسان به معنی عبور هواداران از مرزهای بین دو کشور همجوار آرژانتین و برزیل برای حمایت از تیم محبوب شان در هر بازی این تیم در جام جهانی است.
همچنین آرامش حاکم بر تیم ˈبلو هوریزونتهˈ نشان دهنده روحیه عالی تیم ملی آرژانتین است.
مسی و هم تیمی هایش در تمرینات خود در ورزشگاه ˈاستادیو ایندیپندنسیاˈ لبخند بر لب داشتند و حتی عملکرد تعدادی افراد که به زمین هجوم آوردند نیز نتوانست این روحیه خوب آنها را از بین ببرد.
در حقیقت مسی برعکس «رونالدینهو» که مستاصل و درمانده به نظر می رسید، او را در آغوش کشید و پیراهنش را به یکی از هواداران داد.
یک روز بعد در محل استقرار تیم ملی آرژانتین در خارج از شهر، مسی با یک روحیه خوب برای هم تیمی هایش لطیفه و جوک تعریف می کرد و می خندید.
این روحیه پویا در تمام هفته ادامه داشت اما وی قبل از بازی روز یکشنبه مقابل تیم بوسنی و هرزگوین در صفحه فیسبوک خود نوشته بود: من برای بازی در ورزشگاه بزرگ و قدیمی ˈماراکاناˈ برای نخستین بار در عمرم و شروع مسابقات جام جهانی، واقعا هیجان زده هستم.
ˈاجازه دهید با تمام قوا حاضر شویمˈ.
تیم ملی فوتبال آرژانتین که با تیم های بوسنی و هرزگوین، ایران و نیجریه همگروه است، قاعدتا باید بدون زحمت زیاد به عنوان تیم نخست گروه به دور بعد راه پیدا کند جایی که در دور دوم با سوییس یا اکوادور روبرو خواهد شد و در سر راه خود برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی احتمالا برابر بلژیک، روسیه و پرتغال خواهد ایستاد.
برای تیم «آلخاندرو سابلا» سرمربی تیم ملی آرژانتین، این یک قرعه کشی آسان برای کسب جام است و اعضای تیم آنجا هستند که مسی عنوان را از آن خود کند. «خوان پابلو سورین» کاپیتان سابق تیم آرژانتین قبل از شروع بازی ها گفته بود ˈبیایید امیدوار باشیم این جام جهانی متعلق به مسی است.ˈ
این بهترین فرصت او است و او این را بهتر از هر کسی می داند.ˈ
از زمانی که سابلا جانشین «سرجیو باتیستا» به عنوان سرمربی تیم شد، مسی شکوفا شده است.
بعد از به ثمر رساندن 17 گل در 61 بازی ابتدایی برای آلبیسلست، او با مربی فعلی در 23 بازی، 21 گل به ثمر رسانده است. «کارلوس بیلاردو» سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال آرژانتین و مدیر فعلی تیم که در سال 1986 این تیم را به قهرمانی جام جهانی رساند و اکنون دستیار سابلا است نیز افزود: ˈاین بهترین فرصت مسی در تیم ملی آرژانتین است.ˈ
آرژانتینی ها امیدوارند با قهرمانی در جام جهانی 2014 در روز 13 ژوئیه در شهر ریودوژانیرو برزیل، این لحظه ابدی و ماندگار شود. آنچه مسی تاکنون در دوره حرفه ای اش بدست آورده، خیره کننده است اما او هیچگاه شانسی بزرگتر از این نخواهد داشت.
620
ورزشی. ** 1589 **

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن