تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819327961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نزدیک به 9 هزار و 500 تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در گیلان خریداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر تعاون روستایی گیلان؛ نزدیک به 9 هزار و 500 تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در گیلان خریداری شد خبرگزاری پانا:مدیر تعاون روستایی گیلان گفت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه، نزدیک به 9 هزار و 500 تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در استان خریداری و توزیع شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۴ خرداد ساعت 11:52



به گزارش خبرگزاری پانا،ˈمهرزاد عبدالله زادهˈ اظهار کرد: در اجرای طرح خریدهای توافقی محصولات کشاورزی و دامی و توزیع نهاده ها از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه، مقداد 9 هزار و 488 تن انواع محصولات کشاورزی و دامی و توزیع نهاده ها به ارزش اقتصادی 71 میلیارد و 261 میلیون ریال به صورت توافقی خریداری و توزیع شد.

وی ادامه داد: خرید محصولات کشاورزی به مقدار شش هزار و 726 تن به ارزش اقتصادی 42 میلیارد و 554 میلیون ریال بوده است.

مدیر تعاون روستایی استان گیلان بیشترین مقدار خرید این محصولات را شامل کنستانتره دامی یک هزار و 544 تن، آرد گندم یک هزار و 476 تن، سبوس گندم یک هزار و 144 تن و پرتقال یک هزار و 161 تن عنوان کرد.

عبدالله زاده خاطرنشان کرد: همچنین خرید پروتئین حیوانی به مقدار دو هزار و 762 تن و به ارزش اقتصادی 28 میلیارد و 707 میلیون ریال بوده است.

وی این اقلام را شامل انواع گوشت مرغ و ماهی، گوشت قرمز، شیر و تخم مرغ عنوان کرد که توسط شرکت های تعاونی کشاورزی و روستایی استان خریداری شده و گفت: بیشترین مقدار خرید این محصولات ، دو هزار و 741 تن شیر از دامداران گیلان بوده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن