تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819123086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش وزارت‌خارجه به انفجارهای تروریستی عراق


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: واکنش وزارت‌خارجه به انفجارهای تروریستی عراق
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجارهای تروریستی روز گذشته(جمعه) در میان زائران مسیر شهر کاظمین عراق را بشدت محکوم کرد .
کد خبر: ۴۰۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ - 24 May 2014




سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجارهای تروریستی روز گذشته(جمعه) در میان زائران مسیر شهر کاظمین عراق را بشدت محکوم کرد .

به گزارش اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، مرضیه افخم ضمن محکوم کردن این اقدام اظهار داشت: مراسم سالگرد شهادت جانسوز امام موسی کاظم (ع) همایش باشکوه ارادتمندان اهل بیت علیهما سلام بوده و حرکتی اجتماعی و مردمی در جهت وحدت و یکپارچگی مردم عراق است.

وی افزود: مشارکت گسترده و پر شور مردم عراق در انتخابات اخیر پارلمانی این کشور به انزوای بیش از پیش تروریسم منجر شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: ملت عراق برای حفظ وحدت ملی و تقویت انسجام سیاسی این کشور امروز بیش از هرزمان دیگر مصمم بوده و عزم راسخ بر تداوم این مهم دارد.

همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) رسانه های جهان گزارش دادند که بر اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در مسیر زائران این امام همام از بغداد به کاظمین، دست کم 20 زائر شهید و تعداد زیادی زخمی شدند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن