واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Interior Design Fanous 03 آبان 1386, 05:35سلام توی مجله architecturalDigest یه کار دیدم که خیلی ازش خوشم اومد ، یه جورایی مینیمال بود ، گفتم یه جورایی شبیه سازیش کنم توی سایتش نتونستم این عکس رو پیدا کنم ، ولی یه عکس از روی مجله گرفتم که میذارمش توی این آدرس هم همون اتاق رو از یه زاویه دیگه تو صفحه 5 و6 می تونین ببینین البته اونجوری که میخواستم در نیومد مثلا حالت فرش و رفلکت های بخصوصی که روی سطوح مبل بود ، همینطور نشد دیوار روبرو سفید یکدست بشه بیشتر هدفم نورپردازیش بود که تا یه حدودی بهش رسیدم منتظر نظراتتون هستم { در پست شماره پنج ، رندر اصلاح شده رو قرار دادم } sba 4214 03 آبان 1386, 10:53کارت خوبه . موفق باشی رو متریال چرم میتونی بیشتر کار کنی .بامپ طرح چرم رو بیشتر و رفلکت بیشتر با گلاسینگنس کم نور دیوار زیاده . منابع نوریت رو طبیعی تعیین کن بعد اگه کم یا زیاد شد میتونی هم از کالر مپینگ استفاده کنی . البته این یه راهشه به فرشت (فکر نمیکنم فرش باشه یه جنس دیگست) اگه از هیر خود مکس استفاده کردی میتونی به کالرش یه مپ هم طرح اکست بدی که بهتر بشه .میتونی یه نور اسپوت هم بهش نسبت بدی که طبیعی تر بشه ببخشید زیاد حرف زدم منتظرم بهتر شدنش رو ببینم DIMO 03 آبان 1386, 18:55خوب شده چیزهایی رو که میخواستم بگم رو sba 4214 گفت من هم منتظر بهتر شدنش هستم. pythoN 04 آبان 1386, 21:49خوبه . ولی نور پردازیش مشکل داره . یعنی نسبت به مجله بد نیست ها ولی یه مقدار غیر قابل قبوله . موفق باشی . Fanous 06 آبان 1386, 01:23سلام و تشکر بابت نظرات سازندتون خب من یکم روی بعضی از متریالها و کمی هم روی نورپردازیش کار کردم که این هم نتیجش ! البته توی مجله دیوار روبرو یکدست سفید بود که من هر کاری کردم نتونستم درش بیارم ! منتظر نظراتتون هستم . ehsan_3dmax 06 آبان 1386, 04:08wo چه كردي پسر تو اين رندر دوم! عاليه! فقط همينو ميتونم بگم. خوشحالم كه بازم كاراتو اينجا ميبينم. موفق باشي. DIMO 06 آبان 1386, 08:45ایول بهتر شده،فقط یه سوال اون پشت،زمینش چیه خاکه یا چیز دیگه اییه؟ pythoN 06 آبان 1386, 10:40خیلی بهتر شد . البته توی مجله دیوار روبرو یکدست سفید بود که من هر کاری کردم نتونستم درش بیارم ! 100% خیلی از عکس مجله بهتر شد . Mandana 06 آبان 1386, 11:31خیلی خیلی قشنگ شدش الان ^.^ واقعن دهنم باز موند خیلی خیلی تبریک.رندر دوم محشر شدش ^.- ایول بهتر شده،فقط یه سوال اون پشت،زمینش چیه خاکه یا چیز دیگه اییه؟ فک کنم ازین ماسه سفیدای نرم باشه Sherlock_Holmes 06 آبان 1386, 12:15خيلي خوب بود... عالي... سليقت براي انتخاب مدل شبيه سازي هم حرف نداشت چه سالن آرامش بخشيه..... موفق باشي... GFX Master 06 آبان 1386, 17:59كار خيلي خوبي شده. تو رندر اول مشكل نور و متريال داشت كه اين رندر آخري بدون نقص شده. موفق باشي. Fanous 07 آبان 1386, 02:41ایول بهتر شده،فقط یه سوال اون پشت،زمینش چیه خاکه یا چیز دیگه اییه؟ سلام و تشکر اون پشت بوسیله سنگهای رودخونه ای سفید پر شده ، به قول خودمون قلوه سنگ !سنگهایی که کف رودخونه پیدا میشه ! البته توی مجله سنگهاش ریز تر بود ، من واسه اینکه تعداد ورتکس ها بالا نره بزرگتر گرفتمشون ! Divine Love 07 آبان 1386, 05:41سلام! خیلی عالی شده. رندررت چی بود؟ Fanous 07 آبان 1386, 15:14سلام! خیلی عالی شده. رندررت چی بود؟ سلام تشکر واسه رندر هم از v-ray استفاده کردم Ali 59 07 آبان 1386, 17:07آخرشه.. .. دومی خیلی معرکه اس.. خصوصاً متریال چرم مبل خیلی دوینس شده خسته نباشی
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 424]