تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819208853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوری: باید تمرکزی کامل بر روی دیدارهای پیش روی تیم ملی داشته باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
داوری: باید تمرکزی کامل بر روی دیدارهای پیش روی تیم ملی داشته باشیم




داوری: باید تمرکزی کامل بر روی دیدارهای پیش روی تیم ملی داشته باشیم دروازه بان تیم ملی فوتبال با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت و گو کرد.




به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دانیال داوری در خصوص شرایط تیم خود گفت: متاسفانه در آخر فصل با تمام تلاشی که من به همراه بازیکنان دیگر تیم داشتیم، نتوانستیم در لیگ یک باقی بمانیم و به بوندسلیگای 2 سقوط کردیم.
وی در پاسخ به این سوال که از عملکرد خود راضی بود یا خیر گفت: من هم قسمتی از آن تیم بودم و همگی تلاش کردیم اما این اتفاق افتاد و به بوندسلیگای 2 سقوط کردیم.
داوری در خصوص بازی بلاروس گفت: بازی خوبی برای تیم ایران بود. بلاروس تیم خوبی نشان داد و آزمایش خوبی برای ایران بود و پایان کار هم با نتیجه خوبی به پایان رسید چون گلی دریافت نکردیم در هر حال همه این دیدارهای تدارکاتی برای آمادگی در جام جهانی است و مهم این است که با آمادگی به جام جهانی برویم و آنچنان آماده این مسابقات باشیم که برابر تیم های بزرگ تر مانند نیجریه و آرژانتین هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
دروازه بان تیم ملی در پاسخ به این سوال که بازیهای جام جهانی را چطور ارزیابی می کند بیان کرد: فاصله نسبتا زیادی تا جام جهانی داریم. اکنون مقابل مونتنگرو بازی کنیم و تمام تمرکزمان برای این دیدار است تا این دیدار را با موفقیت و مطابق با خواسته کادر فنی پیش ببریم.
وی در پایان درباره شناخت از مهاجم های حریفان ایران در جام جهانی گفت: از بازیکنان تیم بوسنی شناخت زیادی دارم چرا که اکثر آنها در بوندسلیگا یک بازی می کنند و با برخی از آنها نیز هم تیمی بوده ام. البته کادر فنی فیلم بازیهای آنها را برای بازیکنان آماده کرده و در جلسات روزانه برای بازیکنان نمایش می دهد.




جمعه 02 خرداد 1393 - 11:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن