تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816332955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوه سوم خردادتاریخ کشور رابه جریانی حماسه سازدرمقاومت جهانی بدل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شکوه سوم خردادتاریخ کشور رابه جریانی حماسه سازدرمقاومت جهانی بدل کرد رشت - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز فتح خرمشهر آورده است: شکوه پیروزی درخشان رزمندگان اسلام در سوم خردادماه سال 61 تاریخ پرگهر ایران اسلامی را به جریانی حماسه ساز در مقاومت جهانی بدل کرد.


در این بیانیه که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت؛ روز حماسه ملی فتح خرمشهر نقطه عطف پیروزی مجاهدان راه خدا و رزمندگان دلیر اسلام دانسته شده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این بیانیه آورده است: روز فتح خرمشهر؛ روز مقاومت، ایثار و پیروزی، روز اضمحلال دشمنان دیوسیرتی که حقانیت ملت ایران اسلامی را در دفاع از آرمان های اصیل نهضت پرشکوه خویش نمایان ساخت.
این بیانیه افزوده: رزمندگان دفاع مقدس در نخستین سال های جنگ تحمیلی که با حمایت قدرت های بزرگ استکباری درصدد محو ارزش های دینی و آرمان های شهیدان بودند، در برنامه ای منسجم و با شهامت خیره کننده خویش تمام معادلات جنگ های کلاسیک را برهم زده و خالق حماسه ای شدند که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فتح الفتوح نام گرفت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این بیانیه اضافه کرده: در این عملیات بزرگ که به نام بیت المقدس موسوم شد، منطقه وسیعی از جمله خرمشهر که ماه ها در اسارت دشمن بود، آزاد شد و از آن پس رئیس جمهور عراق، نوکر سرسپرده استعمار، عاجزانه درخواست سازش نمود تا بتواند جریان جنگ نرم را که به عنوان پروژه دوم استکبار جهانی بود، به انجام برساند.
این بیانیه ادامه داده: پاسخ دندان شکن حضرت امام خمینی(ره) برای مقاومت ملت ایران ، وحدتی مثال زدنی در سراسر ایران به ارمغان آورد تا پیروزی های مکرر رزمندگان در عملیات های بعدی بشارتی دیگر بر استقلال خواهی و طرد دشمنان باشد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این بیانیه آورده: شکوه پیروزی درخشان رزمندگان اسلام در سوم خرداد ماه سال1361 تاریخ پرگهر ایران اسلامی را به جریانی حماسه ساز در مقاومت جهانی بدل نمود و اسطوره شکست ناپذیری استکبار جهانی را باطل کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن پاسداشت یاد و خاطره حماسه سازان آزادسازی خرمشهر(روز مقاومت، ایثار و پیروزی) و یادآوری دوران ایستادگی و رشادت ملت غیور ایران اسلامی بر تداوم این روحیه در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تأکید کرد.
در این بیانیه خاطرنشان شده: بی شک مقاومت و مجاهدت جوانان خستگی ناپذیر این مرز و بوم که ریشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد راه فتح قله های دانش و دستیابی به سکوهای افتخار علمی را فراهم نموده و ایران اسلامی را به الگویی برتر در همه عرصه ها بدل خواهد کرد.
سوم خردادماه سالروز آزادسازی فتح خرمشهر در سال 61 به نام روز مقاومت ، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.ک/1
7296/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن