تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820691173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهان‌بین: مرفاوی فصل آینده هم سرمربی صبا می‌ماند/ کسب سهمیه آسیا استراتژی‌مان برای فصل آینده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
جهان‌بین: مرفاوی فصل آینده هم سرمربی صبا می‌ماند/ کسب سهمیه آسیا استراتژی‌مان برای فصل آینده است
مدیرعامل جدید باشگاه صبای قم در خصوص وضعیت مرفاوی گفت: حفظ سرمربی تیم جزو اولویت‌های مسئولان تیم بود که بالاخره با مرفاوی به توافق رسیدیم و قراردادش را تمدید کردیم.
عباس جهان‌بین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مذاکراتی با مرفاوی شب گذشته داشتیم و در نهایت توانستیم با این مربی به توافق نهایی برسیم و قراردادش را تمدید کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم در ادامه اظهار داشت: همچنین مرفاوی لیست بازیکنان صبا که برای فصل بعد می‌خواهد را در اختیارمان قرار داد. به هر حال برخی از بازیکنان مدنظر مرفاوی با باشگاه قرارداد دارند و مشکلی دراین خصوص وجود ندارد اما بعضی از بازیکنان قراردادشان تمام شده و قرار است ما با آنها مذاکره کنیم تا در باشگاه ماندگار شوند.

وی تصریح کرد: مرفاوی قرار است که لیست بازیکنان مدنظرش را هم امروز در اختیار ما قرار دهد تا آنها را هم جذب کنیم.

مدیرعامل جدید باشگاه صبای قم اظهار داشت: استراتژی هیات مدیره قرار گرفتن تیم در بین شش تیم بالای جدول است. همچنین به مراحل بالاتر جام حذفی و کسب سهیمه آسیا هم یکی از اهداف باشگاه صبای قم برای فصل آینده است.

جهان‌بین اظهار داشت: سیاست هیات مدیره باشگاه‌ صبای قم استقرار محل تمرینات از تهران به قم است. بر این اساس من هم تابع تصمیمات هیات مدیره هستم و مقدمات انتقال تمرینات تیم از تهران به قم را فراهم می‌کنم.

مدیر عامل جدید باشگاه صبای قم عنوان کرد: ما قصد داریم با تشکیل اتاق فکر از ظرفیت پیشکسوتان و اهالی فوتبال قم استفاده کنیم. تقویت تیم‌های پایه برای پشتیبانی تیم بزرگسال صبا جزو برنامه‌هایمان برای فصل آینده است.

وی در ادامه اظهار داشت: برطبق سیاست‌های هیات مدیره قرار است کمیته اقتصادی در مجموعه باشگاه صبا فعال شود تا برنامه‌ریزی مناسب اقتصادی در این کمیته صورت گیرد.

جهان‌بین درباره وضعیت کشوری‌فرد عنوان کرد: استراتژی هیات مدیره صبا این است که از نظرات کشوری‌فرد و رمضان‌بیگی مدیران سابق استفاده کنند.

وی درباره وضعیت نجاتی، سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: من از دیروز کارم را شروع کردم بر این اساس در مورد اعضای کادر فنی هنوز تصمیم نگرفتم.

جهان‌بین درباره مشکلات مالی تیم صبای قم گفت: رویکرد جدید اعضای هیات مدیره این است که مشکلات مالی تیم را برطرف کنند. همچنین در بدنه هیات مدیره صبا افراد با تخصص‌های اقتصادی و ورزشی حضور دارند و به طور  حتم هدفشان این است که تفکر اقتصادی را در این تیم تقویت کنند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم بیان کرد: به هر حال ما باید مقدمات انتقال باشگاه صبا به بخش خصوصی را در یکی دو فصل آینده فراهم کنیم. به نظرم اگر ما امسال خوب کار کنیم آن وقت بخش خصوصی راغب به سرمایه‌گذاری در این باشگاه می‌شود.

جهان‌بین در مورد اسپانسر باشگاه‌ صبای قم بیان کرد: ما درحال مذاکره با سه، چهار اسپانسر هستیم که دو تای آنها در استان قم و دو تا دیگر درخارج از قم فعالیت دارند. به هر حال هر کدام از این شرکت‌ها بتوانند منافع تیم را بهتر تامین کنند آن وقت اسپانسر تیم صبای قم می‌شوند.

مدیر عامل جدید صبای قم درخصوص بودجه اختصاص یافته برای فصل بعد گفت: بودجه ما برای فصل بعد 8.5 میلیارد تومان است. بر این اساس ما کم هزینه‌ترین باشگاه لیگ برتری هستیم.

وی درباره احتمال دور زدن قانون سقف بودجه توسط برخی از باشگاه‌های لیگ برتری بیان کرد: طبیعی است که امکان دور زدن قانون به روش‌های مختلف توسط برخی از تیم‌ها وجود دارد.

جهان‌بین در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم مسئولان باید فرهنگ‌سازی کرده و باشگاه‌ها را راغب کنند که استعداد یابی داشته باشند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن