تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820969869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ممیزی از شرکت توزیع نیروی برق استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز ممیزی از شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرگزاری پانا: ممیزی از شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از امروز با حضور جمعی از کارشناسان صنعت برق آغاز شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 18:53



به گزارش خبرگزاری پانا؛ این ممیزی در راستای سیاست های شرکت توانیر جهت بررسی نقاط مثبت و کاستی ها ، همچنین تبادل تجارب  استان ها و بررسی روند اجرایی شرکت ها و پروژه های بهبود به شکل کشوری در سال 93 در حال انجام است.
در این فرآیند دو روزه، زهرا خانعلی زاده رئیس گروه واحد اخبار و اطلاع رسانی و مسئول پایگاه خبری شرکت توزیع برق تهران بزرگ حوزه روابط عمومی و خلیل شهبازی عضو هیئت مدیره و معاونت مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ، حوزه پشتیبانی را ممیزی می کنند.
همچنین خلیل شفیعی ، معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان حوزه مالی و خانم میرزائیان از شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان حوزه تحقیقات را ممیزی می نمایند.
علی اکبر بصیری، رییس گروه مطالعات شبکه وطرح جامع شرکت توزیع برق استان مرکزی ، حوزه برآورد بار و انرژی و نوراله احمدی ماچیانی از دفتر حقوقی شرکت توانیر روند امور حوزه حقوقی را بررسی می‌کنند.
هادی آذر نوا معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش و حوزه سازماندهی را مورد ممیزی قرار می دهد.
روح بخش از شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی حوزه امور اداری و انگیزش ، مسعود مختاری معاون منابع انسانی شركت توزیع نیروی برق استان یزد ، حوزه سیستم های مدیریتی و بهره وری را بررسی می کنند.
محمدرضا طاهریان مقدم مدیر دفتر فناوری و اطلاعات  شركت توزیع  نیروی برق استان زنجان ، حوزه فاوا را ممیزی می نمایند.
 سر ممیز این مرحله ممیزی نیز مسعود مهری، مدیر كل دفتر برنامه ریزی توزیع شركت توانیر می باشد. 
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن