تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818790341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت بيش از 1 ميليارد ريال به مددجويان شهرستان ازنا در قالب خدمات فرهنگي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۴۵ب.ظ)
پرداخت بيش از 1 ميليارد ريال به مددجويان شهرستان ازنا در قالب خدمات فرهنگي مدير کميته امداد شهرستان ازنا از پرداخت بيش از 1 ميليارد ريال به مددجويان شهرستان ازنا در قالب خدمات فرهنگي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج،بهرام هداوند گفت: کميته امداد شهرستان ازنا در راستاي ريشه کن کردن فقر فرهنگي در ميان مددجويان بخصوص دانش آموزان و دانشجويان با ارائه خدمات فرهنگي به مددجويان گام هاي موثري برداشته است.
مدير کميته امداد شهرستان ازنا در ادامه سخنان خود با بيان اينکه اين خدمات شامل کمک به تقويت تحصيلي ، هزينه خوابگاه ، هزينه هاي آزمونهاي کنکور، تشويق رابطين فرهنگي ، پرداخت کمک هزينه به دانش آموزان نخبه و استعدادهاي درخشان ، راهنماي تحصيلي و شغلي ،فراهم آوردن امکانات تحصيلي، ارائه خدمات دانشجويي و آموزش خانواده و همچنين ارائه خدمات مشاوره ، اعزام دانش آموزان و دانشجويان به اردو هاي درون و برون استاني بوده است، افزود: در اين راستا بيش از 1 ميليارد و 79 ميليون ريال هزينه شده است.
هداوند با اشاره به اينکه رويکرد جديد امداد بحث فقرزدايي فرهنگي در بين مددجويان مي باشد اظهار داشت: گرچه فعاليتهاي فرهنگي امداد حول محورهاي مختلفي انجام مي پذيرد اما يکي از مهمترين اقدامات اين نهاد فراهم آوردن تسهيلات و امكانات لازم‌براي ادامه تحصيل دانش‌آموزان‌، دانشجويان تحت حمايت مي باشد.
مدير کميته امداد شهرستان ازنا اظهار داشت: از ديگر برنامه هاي فرهنگي ارائه شده به مددجويان شهرستان ازنا مي توان به فراهم آوردن تسهيلات و امكانات لازم جهت ادامه تحصيل دانش آموزان مانند پرداخت وام هاي قرض الحسنه، پرداخت کمک شهريه، رسيدگي به مسائل آموزشي و تربيتي، برگزاري اردوهاي تربيتي و آموزشي و... اشاره کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن