تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821231517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترس جوانان اصلاح‌طلب از دیکتاتوری پیران سیاست در برخی احزاب/ برگزاری کنگره حزب اسلامی کار؛ آبان ماه سال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد
ترس جوانان اصلاح‌طلب از دیکتاتوری پیران سیاست در برخی احزاب/ برگزاری کنگره حزب اسلامی کار؛ آبان ماه سال جاری
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار ضمن ارائه جزئیات جلسه اخیر حزب متبوعش از رفتارهای پیران سیاسی موجود در برخی احزاب گلایه کرد.


"مهدی جعفری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه  خبرنگاران، پیرامون جلسه اخیر شورای مرکزی حزب اسلامی کار اظهار داشت: در این جلسه تبادل اخبار روز پیرامون مسائل مختلف سیاسی، همچنین بحث‌هایی درباره بیمه‌های درمانی، وضعیت تامین اجتماعی، انتصابات فرمانداری‌ها از سوی استانداری صورت گرفت.
 
وی با اعلام اینکه در آبان ماه حزب اسلامی کار به منظور انتخاب اعضای شورای مرکزی کنگره‌ای برگزار خواهد کرد، افزود: برنامه ریزی برای کنگره حزب که در آبان ماه برگزار خواهد شد برای بار دوم به تعویق افتاد، چرا که اعتقاد دارم تا به امروز فرهنگ تحزب در کشور ما به درستی نهادینه نشده است.
 
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار ضمن انتقاد از عملکرد فعالان سیاسی و حزبی، گفت: در فرهنگ تحزب همه ما یک دیکتاتوری درونی داریم که باعث می‌شود دستورات در برهه‌ای انجام و در زمانی دیگر برررسی نشود و یا اینکه انتقادات را زمانی پذیرفته و زمانی نپذیریم.
 
وی با بیان اینکه جوانان اصلاح طلب می‌خواهند دیگر "الهه راستگویی" وجود نداشته باشد، تصریح کرد: وضعیت پیش رو گواه این مسئله است، که چند الهه راستگو دیگر در راه است؛ امروز وضعیت انتقاد پذیری در جوانان اصلاح طلب و اصولگرا بسیار بهتر از نسل گذشته است، چراکه ما جوانان به راحتی صحبت مخالفان را می‌پذیریم.
 
جعفری با بیان اینکه پیران اصلاح‌طلب و اصولگرا تساهل ندارند، اضافه کرد: امروزه نسل گذشته فعالان حزبی و سیاسی با مفهوم تحزب بیگانه‌اند و به یک حزب به عنوان یک بنگاه اقتصادی، سیاسی و شخصی نگاه و یا وسیله‌ای برای منافع خاص شخصی می‌نگرند، در این صورت مابقی نیز باید سرباز باشند تا از این منافع سود ببرند چرا که اگر اینگونه نباشند، طبیعتا باید از این دایره حذف شوند.
 
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار تصریح کرد: منافع کل جریانات سیاسی حکم می‌کند که ما جوان ترها از آنان بگذریم اما بعضا با دیدن برخی فعالان سیاسی قدیم که اندیشه دیکتاتورمآبانه دارند، خدا را شکر می‌کنیم که به قدرت نرسیدند.
 
جعفری با ابراز امیدواری از اینکه نسل جوان اصلاح طلب و اصولگرا گرفتاری نسل قبل را نداشته باشد، افزود: مهم مبنا قراردادن منافع ملی و نه منافع شخصی است، چرا که احزاب بهانه‌ای برای آزمون انسان‌ها است.
 
عضو شورای مرکزی اسلامی کار یادآور شد: دستور کار اصلی جلسه حزب کودتا علیه هر کسی است که مخالف دیدگاه‌های طیف خاصی باشد و بتواند "الهه راستگوی" دیگری را  به وجود بیاورد.
 
انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن