تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819143124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۵ نیروی امنیتی در مصرکشته و زخمی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ۱۵ نیروی امنیتی در مصرکشته و زخمی شدند


در حمله افراد مسلح به نیروهای امنیتی این کشور در قاهره سه پلیس کشته شدند. این حادثه در مقابل خوابگاه دانشجویان دانشگاه الازهر مصر واقع در شمال شرق قاهره و یک هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری در این کشور روی می دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مسوولان امنیتی مصر گفتند که سه فرد مسلح اقدام به تیراندازی از داخل یک خودروی در حال حرکت کردند و به سرعت از محل گریختند.

این حادثه در حالی رخ می دهد که در روزهای اخیر اعتراض ها در مصر درخصوص محکومیت های پی در پی اعضای اخوان المسلمین وهمچنین رقابت های انتخاباتی شدت گرفته است.

درگیری

خبرگزاری الشرق الاوسط مصر نیز به نقل از ژنرال محمد ابراهیم وزیر کشور مصر اعلام کرد: چنین حملات بزدلانه ای به نیروهای پلیس، اصرار و عزم بیشتری برای تکمیل روند موفق آنان در مبارزه با تروریسم می بخشد.

هانی عبداللطیف سخنگوی وزارت کشور مصر نیز در اظهاراتی تلویزیونی گفت: حمله به محل اقامت دانشجویان در حالی رخ داد که نیروهای امنیتی با بیش از 250 دانشجوی معترض درگیر بودند.

وی افزود: این دانشجویان، طرفداران اخوان المسلمین بودند و به سوی نیروهای امنیتی کوکتل مولوتوف و مواد آتشزا پرتاب می کردند. پیش از آن پلیس برای متفرق کردنشان از گاز اشک آور استفاده کرده بود.

در همین حال شبکه خبری العربیه بامداد سه شنبه گزارش داد که افراد ناشناس خط لوله گاز در جنوب شهر العریش در شمال منطقه سینای مصر را منفجر کردند.

این خط لوله انتقال گاز که از شهر العریش مصر به خاک اردن وصل است پیشتر نیز در چندین مورد هدف حملات افراد ناشناس قرار گرفته بود.

بالگرد های ارتش مصر نیز با حمله به این افراد مسلح در منطقه شیخ زوید در سیناء ، 15 فرد مسلح را کشته  و زخمی کردند.
 


سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن