تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816276560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیحات وزیر نیرو نمایندگان اصفهان را قانع نکرد/تشکیل جلسه مجدد با حضور امام جمعه اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان صرامی به مهر خبر داد:
توضیحات وزیر نیرو نمایندگان اصفهان را قانع نکرد/تشکیل جلسه مجدد با حضور امام جمعه اصفهان
اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده خمینی شهر در مجلس با اشاره به جلسه دیروزِ نمایندگان اصفهان با وزیر نیرو درباره آب حوضه زاینده رود و طرح تونل بهشت آباد، گفت: از پاسخ های چیت چیان در این جلسه قانع نشدیم و با توجه به این موضوع یک هفته دیگر با حضور آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان، مسئولان این شهر و با حضور وزیر نیرو جلسه دیگری خواهیم داشت.



محسن صرامی فروشانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه صحبت نمایندگان اصفهان با وزیر نیرو حول چندین محور بود، اظهار داشت: نخستین  صحبت ما با وزیر نیرو درباره مشکل تأمین آب اصفهان بود و بر این نکته تاکید کردیم که هرگونه اقدامی باید بر اساس کارهای کارشناسی و بدون تاثیرپذیری از نفوذ گروه هایی باشد که منافع شخصی را به جای مصلحت استان های هم جوار طلب می کنند.

وی افزود: دومین نکته مورد اشاره این بود که مسئله آب از مسایل سیاسی و انتخاباتی جداست بنابراین نباید از کمیسیون های رسمی قوه مجریه برای بهره برداری از افکار مردم استفاده نادرست شود.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که  مشکل آب با سیاست هیچ گونه ارتباطی ندارد، بیان داشت: تمام اقلیم فلات مرکزی شامل استان های چهار محال و بختیاری، یزد، اصفهان و دو استان دیگر با مشکل خشکسالی مواجه شده و صنعت، کشاورزی و تأمین آب شرب در این استان ها تحت تأثیر قرار گرفته است بنابراین نباید این مسئله با عملکردهای غیرمنطقی همچون بلندکردن پلاکارد و داد و بیداد در صحن علنی همراه باشد بلکه این امر نیازمند تفکر اساسی و راه حل های کارشناسی است.

آب نباید به یک مسئله امنیتی مبدل شود

وی با ذکر این نکته که موضوع آب نباید امنیتی شود، بیان داشت: اگر برای پروسه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برنامه ریزی صحیحی داشته باشیم به راحتی می‌توان افکار عمومی را توجیه کرد بدون اینکه مسایل امنیتی شود.

صرامی با بیان اینکه در دیدار با وزیر نیرو، نمایندگان اصفهان با شدت به زیر پاگذاشتن 12 سال کار کارشناسی برای تونل بهشت آباد اعتراض کردند، گفت: وزیر نیرو قول داده بود تا در این زمینه تحقیقات کارشناسی انجام شود و هیچ مصوبه ای تا اعلام نظرات کارشناسی نداشته باشد بنابراین تا پیش از این نمی بایست در تلویزیون هیچ گونه مصاحبه ای انجام می داد.

وی ادامه داد: برخلاف این موضوع وزیر نه تنها در برنامه "ثریا" اظهاراتی بسیار غیرکارشناسی در زمینه تونل بهشت آباد انجام داد بلکه ابلاغات اولیه تغییر طرح نیز انجام شده است.

 نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاسخ به آیندگان در زمینه تأمین آب تنها با نظرات کارشناسی امکان پذیر است، تصریح کرد: وزیر در این جلسه اعلام کرد که دستور احداث سد پایین دست بهشت آباد را تأیید کرده و بر این نکته تاکید کرد که برای تصمیم درباره انتقال آب همچنان کارهای کارشناسی انجام می شود.

وی اضافه کرد: نمایندگان اصفهان تنها با حرف قانع نمی شوند و منتظر عملیاتی شدن این قول ها هستند چرا که به نظر می رسد وزیر نیرو در برابر نمایندگان هر استان موافق نظر آنها صحبت و خواسته های آنها را تأیید می کند.

تک تک اقدامات طرح بهشت آباد را زیر ذره بین قرار داده ایم

صرامی اذعان کرد: بر این مبنا تک تک اقدامات مورد انجام در زمینه تونل بهشت آباد را زیر ذره بین قرار داده ایم و برای تحقق خواسته های مردم استان اصفهان پافشاری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه از پاسخ های وزیر نیرو در این جلسه قانع نشدیم، تاکید کرد: با توجه به این موضوع یک هفته دیگر قرار است با حضور آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان، مسئولان این شهر و با حضور وزیر نیرو مسئله تونل بهشت آباد و آب حوضه زاینده رود را بار دیگر به بحث بگذاریم.

 


۱۳۹۳/۲/۳۰ - ۰۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن