تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819972739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور با معرفی تیم های برتر در خرم آباد به پایان رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور با معرفی تیم های برتر در خرم آباد به پایان رسید خرم آباد - ایرنا - مسایقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی در سه رده سنی نوجونان، جوانان و بزرگسالان عصر روز دوشنبه با معرفی تیم های برتر در خرم آباد به پایان رسید.


به گزارش ایرنا، این مسابقات از 26 اردیبهشت ماه با حضور تیم هایی استانهای مختلف کشور در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد به مدت چهار روز برگزار شد.
بر همین اساس در رده سنی نوجوانان تیم های فارس، لرستان الف و لرستان ب به ترتیب اول تا سوم شدند.
در بخش انفرادی رقابت های نوجوانان محمد کلته از گلستان، رضا صمدی فاتح از فارس، رزگار باباویسی از کردستان، علیرضا حسن پوراز فارس، شاهین جلالوند از لرستان، پژمان رحیمی از شیراز، محمد امین قاسمی از ایلام، پوریا قادر زاده از آذربایجان غربی و شهاب فراهانی از لرستان عنوان نخست دسته های 53تا بالاتر از 120 کیلو گرم را از آن خود کردند.
در رقابت های رده سنی جوانان نیز تیم های لرستان الف، آریانا شیراز و مرودشت فارس به ترتیب در مکانهای اول تا سوم ایستادند.
در بخش انفرادی این رده سنی محمد دلفان از لرستان، محمدرضا احمدی از فارس، علیرضا حمزه زرقانی از فارس، مهران اباذری از کرمان، امیر رضا خلیلی از لرستان، مصطفی خادمی و اسماعیل عصایی از لرستان، جواد کاشی از قم و محمد جواد زارع از فارس عنوانهای قهرمانی اوزان مختلف را کسب کردند.
همچنین رقابت های رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان عصر امروز با قهرمانی تیم های لرستان الف، شیراز و نیروی زمینی تهران به پایان رسید.
7269/630
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن