تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815412999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می‌خواهیم پرسپولیس را به عنوان الگوی فوتبال ایران معرفی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال علیرضا رحیمی مطرح کرد:
می‌خواهیم پرسپولیس را به عنوان الگوی فوتبال ایران معرفی کنیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه می‌خواهیم پرسپولیس را به عنوان الگوی فوتبال ایران معرفی کنیم، گفت: اگر ظرف یکسال نتوانیم از پایه‌های پرسپولیس یکی، دو نفر را به تیم اصلی بیاوریم هیچ کاری نکرده‌ایم.



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا رحیمی در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه  پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان گفت: صمیمانه از گودرزی، خادم و گرشاسبی به خاطر حمایت‌ها و کمک‌های‌شان تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به همدلی میان اعضای هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: همه ما دست به دست هم داده ایم تا بتوانیم برای باشگاه پرسپولیس کار مثبتی انجام دهیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه راه سختی تا رسیدن به مطلوبترین شکل فوتبال در پیش داریم، اظهار داشت : می خواهیم پرسپولیس را به عنوان الگوی فوتبال در کشور معرفی کنیم.

وی در ادامه با تاکید برنامه ریزی برای تقویت تیم‌های پایه افزود: اگر ظرف یکسال نتوانیم از پایه های پرسپولیس یکی، دونفر را به تیم اصلی بیاوریم هیچ کاری نکرده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما باید در این رده سنی چنان برنامه ریزی قوی داشته باشیم که بتوانیم با تربیت فوتبالیست‌های شاخص، از این نفرات به لیگ‌های بین‌المللی بفرستیم. وی تاکید کرد: برنامه باشگاه مدون، معلوم و قانونی است. همه چیز برای مردم و هواداران شفاف بیان می‌‎شود. امیدوارم با حمایت معنوی وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس به عنوان یک باشگاه و نه یک تیم فعالیت خود را گسترش دهد.


۱۳۹۳/۲/۲۹ - ۲۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن