تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803718232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرزاده: هفته‌ی آینده تکلیف سرمربی تیم مشخص می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
قنبرزاده: هفته‌ی آینده تکلیف سرمربی تیم مشخص می‌شود
منصور قنبرزاده اظهار داشت: مسئولان باشگاه نفت تهران در هفته آتی تکلیف سرمربی را مشخص و نتیجه را بصورت رسانه‌ای اعلام می‌کنیم.
منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان باشگاه نفت تهران در هفته‌آینده پس از برگزاری جلسه و بررسی گزینه‌های موردنظر باشگاه در نهایت تصمیم نهایی خود را گرفته و سرمربی تیم فوتبال نفت تهران را مشخص و رسانه‌ای می‌کنند.

وی ادامه داد: اسامی مطرح شده برای سرمربی‌گری تیم نفت تهران در رسانه‌ها، فقط گمانه‌زنی رسانه‌ای است. در شرایط فعلی تکلیف سرمربی و بازیکنان جذب شده این باشگاه مشخص نیست.

قنبرزاده افزود: باشگاه نفت تهران بودجه‌ی سال جاری را مشخص کرده است. سقف بودجه این باشگاه بسیار کم‌تر از مبلغ تصویبی سازمان لیگ است.

مدیر عامل باشگاه نفت تهرن افزود: مبلغ سقف بودجه باشگاه نفت تهرن را به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم. در صورت صلاح این سازمان، سقف بودجه‌ی باشگاه نفت تهران از سوی سازمان لیگ برتر رسانه‌ای و اعلام می‌شود، در غیر این‌صورت باشگاه مبلغ سقف بودجه را اعلام نمی‌کند.

قنبرزاده ادامه داد: قرار دادن سقف بودجه از سوی سازمان لیگ، تصمیم منطقی و درستی بوده است به عنوان فردی ورزشی و فوتبالی با اتخاذ این تصمیم موافق هستم.

وی ادامه داد: در قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا رعایت سقف بودجه و قراردادن این موضوع بر اساس باشگاه‌های کشور مطرح شده است از این رو مسئولان سازمان لیگ به طور  کامل با قرار دادن سقف بودجه مطابق قوانین با AFC عمل کرده‌اند.

وی افزود: از لحاظ قانونی و طبق قوانین AFC هزینه بیش از 60 درصد برای ثبت قرارداد بازیکنان از بودجه باشگاه‌ها درست و منطقی نیست از این رو با این قانون موافق هستم.

وی افزود: از عوامل مهم بهم ریختگی و گسستگی فعلی که در جامعه فوتبال موجود است عدم برخورد قانونی با متخلفان است.

قنبرزاده تصریح  کرد: باشگاه‌هایی از شرایط فعلی وجود دارند که همچنان در عمل به تعهدات گذشته خود با مشکل مواجه شده‌اند. مسئولان این باشگاه‌ها بدون رفع مشکلات گذشته خود در اقدامی اشتباه و غیرمنطقی اقدام به بستن قراردادها و تعهدات جدید هستند. اگر مسئولان ورزشی فوتبال از همان ابتدا با متخلفان برخورد می‌کنند دیگر شاهد چنین مشکلاتی در فوتبال نبودیم.

وی تصریح کرد: مسوولان سازمان لیگ در لیگ امسال برای برخورد با متخلفان بسیار مصمم هستند، سقف بودجه هیچ گاه همانند قوانین سقف قرارداد نخواهد شد، در گذشته قوانین فقط در حد حرف بوده اما در سال جاری مسوولان سازمان مکانیزمی برای رفع این مسئله تدارک دیده اند.

قنبرزاده ادامه داد: طبق مکانیزم و قانون سقف بودجه سازمان لیگ باشگاه‌ها موظف به ثبت بودجه و مبلغ قرارداد بازیکنان در سایت و اعلام رسمی هستند.

وی افزود : با تمهیداتی که سازمان لیگ برای شفاف سازی قراردادها و سقف بودجه باشگاهها در نظر گرفته است، راه های دور زدن قانون همانند سال های گذشته برای متخلفان مسدود شده است.

قنبرزاده ادامه داد: متأسفانه برخی از مدیران باشگاه ها بارها اعلام کرده‌اند به قانون سقف قراردادها عمل نکرده‌اند چرا که این قانون را به هیچ عنوان قبول نداشته اند، این مدیران این ناهنجاری را شهامت تلقی کرده‌اند و خود را افراد با شهامت در رسانه‌ها بیان داشته اند در حالی که این ناهنجاری و بی‌توجهی به قانون است.

وی تصریح کرد: مسوولان ورزشی کشور باید بدون توجه به مقام و پست با آنها برخورد قانونی کنند. متأسفانه عدم برخورد جدی با این میدان زمینه های حاشیه در فوتبال را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: باشگاه نفت تهران لیست مازاد ندارد البته قرارداد چند بازیکن به اتمام رسیده است که با جلب رضایت طرفین با آنها تمدید کردیم، البته در خصوص 2  بازیکن تیم علاوه بر اتمام قراردادشان، خواهان ادامه همکاری با آنها نیستم چرا که بازیکنان جدیدی در پست آنها جذب کردیم لذا اسامی این بازیکنان را به سازمان لیگ ارسال می کنیم.

قنبرزاده تصریح کرد: باشگاه نفت تهران با 5 بازیکن قرارداد امضا کرده است. اول خرداد ماه قرارداد آنها را در سازمان لیگ به ثبت رسمی می رسانیم.

وی افزود: بازیکنان جذب شده گمنام، جوان و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، البته در کنار آنها از بازیکنان با تجربه نیز بهره‌مند می شویم.

وی ادامه داد: باشگاه نفت تهران طبق قوانین سازمان لیگ عمل و پایبند به اصول حرفه‌ای است، هیچ گونه تصمیم و عملی در باشگاه نفت تهران خلاف قانون نخواهد بود.

انتهای پیام/  







تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن