تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819629177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقدم : فوتسال جام جم، قابلیت قهرمانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
مقدم : فوتسال جام جم، قابلیت قهرمانی دارد




مقدم : فوتسال جام جم، قابلیت قهرمانی دارد مدیر مسوول جام جم ضمن تاکید بر گسترش ورزش در بین تمام کارکنان موسسه اعم از زن و مرد ، تصریح کرد : تیم فوتسال جام جم قابلیت زیادی به لحاظ درخشش در رقابت های مختلف دارد که باید زمینه رشد و باروری این تیم را فراهم کنیم .




به گزارش جام جم ورزشی ، بیژن مقدم که در مراسم اهدای جوایز تیم های برتر فوتسال چهاردهمین سالگرد روزنامه جام جم صحبت می کرد ، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این بازیها گفت : امروز نقش ورزش در سلامت روح و جسم بر کسی پوشیده نیست و طبیعی است باید زمینه ای را فراهم کنیم تا کلیه کارکنان موسسه جام جم با شرکت در برنامه های ورزشی ، زمینه سلامت جسم و روح خود را فراهم آورند .










وی با اشاره به اینکه فوتسال جام جم از قابلیت های خوبی برای رشد و شکوفایی برخوردار است ، بر شرکت این تیم در مسابقه های مختلف و بویژه مسابقاتی که در سطح رسانه ها و سازمان صدا و سیما برگزار می شود ، تاکید کرد .
مقدم در عین حال خواستار این شد که علاوه بر مسابقه های فوتسال ، زمینه ای ایجاد شود تا بانوان و سایر کارکنان موسسه در مسابقاتی چون دارت ، طناب کشی ، تنیس روی میز فعال شده و به رقابت بپردازند .
در رقابت های فوتسال ساگرد انتشار روزنامه جام جم که با حمایت شرکت ورمل( تامین کننده تجهیزات پزشکی و دارویی ) برگزار شد ، تیم های پاسارگاد ، جام جم و غزالی اول تا سوم شدند . اکبر یعقوبی مدیر روابط عمومی موسسه جام جم در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه هر ساله شور و شوق قابل توجهی برای برگزاری مسابقات فوتسال در بین همکاران ایجاد می شود ، گزارشی از برگزاری این دوره از رقابت ها را به مقام عالی موسسه ارایه داد . در پایان این مراسم جوایز قهرمانی و جام های تیم های اول تا سوم از سوی بیژن مقدم به نمایندگان آنان اهداء شد .



دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 17:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن