تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818948404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي دومين بار؛ برگزاري مجمع قطعه سازان به تعويق افتاد!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۲۰ب.ظ)
آغاز حوادث سال 1390 براي قطعه سازان کشور؛ براي دومين بار؛ برگزاري مجمع قطعه سازان به تعويق افتاد! چهارم خردادماه امسال قرار بود که با برگزاري مجمع قطعه سازان، انتخابات هيات مديره اين انجمن نيز برگزار شود که براي دومين بار برگزاري اين مجمع مهم لغو و به زمان نامعلومي موکول شد!
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، فرهاد به نيا عضو هيات مديره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه هاي خودرو، با اعلام اين خبر گفت: روز گذشته با برپايي جلسه هيات مديره(با حضور شش نفر از اعضاء) تصميم گرفته شده است تا برگزاري مجمع قطعه سازان به تعويق افتد!
وي با بيان اينکه بنده در جلسه روز گذشته هيات مديره قطعه سازان حضور نداشته ام! اضافه کرد: تمام اقدامات براي برگزاري مجمع قطعه سازان در هر دو تاريخ 24 فروردين ماه و چهارم خردادماه امسال انجام شده بود و به دلايلي نامعلوم شاهد لغو دوباره برگزاري اين مجمع هستيم.
به نيا، با تاکيد بر اينکه متاسفانه شاهد تکرار اتفاقات سه سال گذشته در برگزاري مجمع و انتخابات هيات مديره انجمن قطعه سازان هستيم، تصريح کرد: به رغم ميل باطني ام بايد اعلام کنم که در اين سه سال که از فعاليت هيات مديره قطعه سازان مي گذرد غير از دو مورد(حل و فصل ماليات بر ارزش افزوده قطعه سازان، چاپ نشريه انجمن) شاهد فعاليت ملموسي که به نفع قطعه سازان کشور باشد نبوده ايم!
خزانه دار انجمن قطعه سازان ايران ادامه داد: هيات مديره فعلي انجمن قطعه سازان به دليل شکل ساختاري خود کمتر توانسته به شکل بنيادي مشکلات قطعه سازان را دنبال کند و يکي از مسائل مهم در اين دوره عدم استفاده از خرد جمعي در جلسات هيات مديره بوده است!

4ماه بلاتکليفي براي انجمن قطعه سازان
وي ترکيب فعلي هيات مديره انجمن قطعه سازان ايران را مشتمل بر حضور اعضا از سه طيف سنتي ها، تحول خواهان و خودروسازان دانست و تاکيد کرد: انجمن قطعه سازان ايران چهار ماه است که در بلاتکليفي به سر مي برد و درحاليکه به دليل ارسال دو بار دورنگار، سه بار پيامک و انعکاس در سايت انجمن در آستانه برگزاري يک مجمع پرشور و با حضور حداکثري قطعه سازان کشور بوديم متاسفانه دوباره بايد شاهد ادامه بلاتکليفي باشيم.
به نيا در پايان پيشنهاد داد براي برون رفت از شرايط فعلي يک تيم سه نفره متشکل از نمايندگان طيف هاي خواستار حضور در انتخابات هيات مديره انجمن قطعه سازان شامل تحول خواهان، سنتي ها و منتقدين تشکيل شود تا در اولين فرصت شاهد برگزاري اين مجمع باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن