تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816424256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گشایش دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در تهران


دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته با حضور ۱۱۰ شرکت داخلی و خارجی گشایش یافت .علاقمندان می توانند تا یکم خرداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ از این نمایشگاه واقع در محل دائم نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در مراسم آغاز دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته ،  وزیر و معاونان وزارت راه و شهرسازی ، معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت ، مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، تعدادی از نمایندگان مجلس، روسای برخی از دانشگاه ها و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در تهران حضور داشتند .
گشایش دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در تهران

در این نمایشگاه ، انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن‌های نیرو محرکه، واگن مولد ، واگن مانوری ، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش ،خدمات تعمیر ونگهداری و خدمات بیمه ای، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ایران ، با مشارکت و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت ، وزارت راه و شهر سازی، راه آهن جمهوری اسلامی، انجمن صنایع ریلی، انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل ریلی، اتحادیه قطارهای شهری(مترو) و دانشکده مهندس راه آهن و در فضائی به مساحت بیش از 8 هزار متر مربع ، در سالن های 12 – 13- 14- و 15 و همچنین فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران ، برپا شده است.
در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، ده ها شرکت خارجی از دیگر کشورها از جمله آلمان، ترکیه، چین، اتریش ، اسپانیا ، مالزی، هند، هنگ کنگ و ایتالیا تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده اند.
اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و فناوریهای صنعت حمل ونقل ریلی و صنایع وابسته ،ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و مقابله با تحریم، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است. قرار است در طول چهار روز برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ایران ، چهار هیئت تجاری اقتصادی از کشورهای منطقه آسیا از این نمایشگاه بازدید کرده و با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری شوند.
تا پیش از این سالانه و در نقاط مختلف کشور چند نمایشگاه بزرگ و کوچک صنعت ریلی برگزار می شد اما چند روز پیش راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد ؛ از این پس همه نمایشگاههای ریلی که در نقاط مختلف کشور برگزار می شد ، دیگر برپا نخواهد شد و فقط یک نمایشگاه بین المللی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود .
هم اکنون 100 درصد نیاز واگن های مسافربری و بخش زیادی از نیاز واگن های باری راه آهن را بخش خصوصی بر عهده دارد لذا این نمایشگاه محلی برای رقابت این شرکت ها خواهد بود.
 


دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن