تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري آزمون ورودي تيزهوشان براي رشته علوم انساني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۰:۴۵ب.ظ)
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد: برگزاري آزمون ورودي تيزهوشان براي رشته علوم انساني معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاري آزمون ورودي تيزهوشان براي رشته علوم انساني در اين استان در 12 تيرماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس حيدري در خصوص آزمون استعدادهاي درخشان بيان کرد: ثبت نام شرکت در آزمون ورودي استعدادهاي درخشان از 10 اسفند 92 تا 22 اسفند 92 انجام شده است.
وي گفت: آزمون ورودي به پايه هفتم پنجشنبه 18 ارديبهشت‌ماه و آزمون ورودي به پايه اول متوسطه دوم جمعه 19 ارديبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بيان اينکه آزمون ورودي تيزهوشان براي رشته علوم انساني 12 تيرماه برگزار مي‌شود، گفت: در استان قم تعداد پذيرفته شدگان براي پايه هفتم 386 نفر و تعداد پذيرفته شدگان براي ورود به پايه اول متوسطه دوم 218 نفر و براي رشته علوم انساني 50 نفر پيش بيني شده است.
وي در خصوص تعداد مدارس استعدادهاي درخشان استان قم افزود: تعداد مدارس استعدادهاي درخشان پنج واحد متوسطه اول و پنج واحد متوسطه دوم است که نسبت به سال گذشته تغييري نداشته است.
حيدري بيان کرد: فهرست اسامي پذيرفته شدگان هر دبيرستان دوره اول و دوم با در نظرگرفتن ظرفيت پذيرش تعيين شده براي هر مدرسه حداکثر تا روز 31 خردادماه در سايت اداره کل آموزش و پرورش استان قم اعلام خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن